عملکرد ردیابها به دو تراشه GPS و GPRS بستگی دارد که درون آنها تعبیه شده است. نتیجه گرفت. که پس از سال 1992 ردیاب های GPS مختلفی برای مقاصد نظامی و غیرنظامی ساخته شد. متخصصان و افراد با تجربه و حرفه ای در شرکت های تولید کننده با فراگیری از آخرین و به روزترین فناوری دنیا، در تلاش هستند تا بهترین و جدیدترین ردیاب خودرو را برای انواع مختلف برندهای خودروی تولید و طراحی نمایند. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جاده ای که در آن حرکت می کند عبور کند پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال می شود. از مهمترین و پرفروش ترین انواع ردیاب ها می توان به ردیاب شخصی و دریاب خودرو یا همان جی پی اس خودرو اشاره کرد. اگر هنگام نصب ردیاب خودرو از سوکت فابریک استفاده کنید دیگر گارانتی ماشینتان دچار مشکل نمی شود. شما میتوانید انواع قفل فرمان یا پدال را با قیمتی کمتر از سیستم دزدگیرهای حرفهای تهیه کنید؛ اما مهمترین مشکل آن، باز کردن انواع قفل توسط سارقین است. اطلاعات بیشتر را در ردیاب من بخوانید.


مهمترین مشکل دزدگیر ساده یکطرفه و دوطرفه، برد محدود آن است. به همین دلیل، استفاده از ابزارهای مختلف و سنتی مانند انواع قفل امنیتی در بین افراد به یک روش متداول تبدیل شده است. همین موضوع باعث میشود تا روش سنتی استفاده از این وسایل ناکارآمد شناخته شود. هر یک از این دزدگیرها باعث حفظ امنیت خودرو تا شعاع مشخصی میشوند؛ بااینحال بعضی از ویژگیهای دزدگیرها باعث ناکارآمد شدن آن در زمان سرقت میشود. به کمک سیستم ردیاب GPS میتوانید در هر شرایطی موقعیت جغرافیایی خودرو را مشاهده کنید، پس دیگر هیچ نگرانی جهت به سرقت رفتن خودرو نخواهید داشت و حتی قادر خواهید بود که خودروی خود را به دوست، کارمند یا مشتری اجاره یا به امانت بسپرید. اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خودرو از طریق این دو تراشه به نزدیکترین ماهواره خارج از جو زمین مخابره میشود و در نتیجه، روی پنل کاربری مالک خودرو قابلمشاهده است؛ بنابراین حتی پس از سرقت خودرو، بهراحتی و به کمک پلیس، ماشین خود را پیدا خواهید کرد. پس بهتر است در هنگام خرید به این قابلیت نیز توجه نمایید. دزدگیر ساده، متداولترین نوع دزدگیر است که با نام دزدگیر یکطرفه نیز شناخته میشود و فقط قابلیت ایجاد صدای بلند آژیر را دارد.


وقتی که موبایلتون توی ماشین آنتن میده پس این دستگاه ها هم آنتن میده. این به آنها امکان می دهد ماشین را پیدا کنند و آن را از دزدان پس بگیرند. یکی از ساده ترین ردیاب های خودرو ردیاب دیاگ خودرو می باشد. در مورد سرور و اپلیکیشن ردیاب سوال کنید و هزینه شارژ سالیانه پنل ردیابی و سایر هزینه ها را در نظر بگیرید. این نوع ردیابی که معمولا بصورت نرم افزاری در گوشی موبایل یا تبلت فرد مورد نظر قرار میگیرد از امکانات سخت افزاری دستگاه برای اعلام ارسال موقعیت خود استفاده می کند. با اینکه در طراحی و تولید جی پی اس خودرو IR69 به استفاده از بهترین قطعات و مواد پرداخته شده، اما برای ارائه خدماتی مناسب به مشتریان، زمانی 3 ماه نیز برای گارانتی در نظر گرفته شده است. یا اینکه ممکن است صاحب خودرو، از شماره موبایل جدیدی استفاده میکند که اطلاعات آن در سامانه راهور ثبت نشده است؛ بنابراین پیامک انتقال خودرو به پارکینگ را دریافت نمیکند. ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3 از جمله ردیاب هایی است که دارای اپلیکیشن فارسی می باشد. همچنین شما می توانید اپلیکیشن ردیابی مخصوص (اندروید یا اپل) را درون موبایل خود نصب کرده و توسط آن مکان خودروی خود را هر لحظه بر روی نقشه مشاهده کنید.


با نصب قفل فرمان یا پدال زمان لازم برای سرقت خودرو افزایش مییابد. ردیابها بهعنوان بهترین وسیله برای افزایش امنیت خودرو شناخته میشوند که در دو مدل با سیمکشی و بدون نیاز به نصب در بازار فروخته میشوند. بعد از نصب ردیاب کوچک خودرو نیاز است نرم افزار آن را هم در موبایل خود نصب کنید. ردیاب GPS وایزر مجموعه ای از امکانات ضدسرقت و بازدارندگی را در برابر هرنوع سرقت دارد. ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب حیوانات، حتی ردیاب های زیرزمینی.ردیاب پوست استفاده از GPS در کارهای روزمره. اشتراک سالیانه پنل ردیاب چیست؟ مطلب پیشنهادی: ردیاب خودرو چیست؟ همچنین این ردیاب های استاندارد قابلیت ردیابی خودرو به محض روشن شدن را دارا هستند. یکی از بهترین راه حل های امنیتی خودرو، ردیاب خودرو است. رادار جی پی اس سازنده دستگاههای ردیاب خودرو با بهرهگیری از جدیدترین تکنولوژیهای دنیا میباشد. در مقابل، دزدگیر ماهوارهای با اتصال به اینترنت سیمکارتی که درون آن قرار دارد، خطرات واردشده به خودرو را روی گوشی مالک نمایش میدهد.