مدل های زیادی از خودروهای دیزلی در بازار ایران وجود دارد که بهترین آنها ولوو و بادوین دیزل هستند. در این مقاله به معرفی یک موتور دیزلی می پردازیم.



AiGenera A-Diesel Volvo

ولوو دیزل ژنراتور شرکت ولوو یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو ژنراتور در این صنعت است. دیزل ژنراتور ولوو دارای انواع مختلفی از ژنراتورها می باشد. دیزل ژنراتورهای استاندارد ولوو پنتا از 5 کیلو ولت تا 20 مگاوات است. ولوو دیزل ژنراتور همچنین دارای طیف وسیعی از ژنراتورهای تریلر و برج سبک تا 220 کیلوولت است.



دیزل ژنراتور Volvo Penta TAD550GE -

دیزل ژنراتور ولوو در حال بررسی یک 97Kva Standby، 86Kva Prime Genset است. ژنراتورهای صنعتی ولوو موتورهای دیزلی برای خودروهای شاسی بلند و ثابت. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو آلایندگی 3 دارند. Volvo Diesel Generator 97Kva Standby, 86Kva Prime دارای یک موتور دیزل قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. این دیزل ژنراتور بر اساس ساختار قابل اعتماد ساخته شده است.



ویژگی های دیزل ژنراتور آماده به کار Volvo 97Kva

دیزل ژنراتور Volvo دارای گواهینامه US/EPA Tier 3 و EU Stage 3A است.

دیزل ژنراتور ولوو دارای سیستم خنک کننده بسیار کارآمد است.

طراحی دیزل ژنراتور ولوو بسیار کارآمد است

قابل سفارش با یا بدون سیستم خنک کننده موتور.

آنتارا قابل تعویض 1500/1800 دور در دقیقه

دیزل ژنراتورهای ولوو عملکرد بارگذاری مرحله ای عالی دارند.

هزینه های عملیاتی پایینی دارد.



قدرت و کارایی اقتصادی دیزل ژنراتور ولوو

از طریق مدیریت دقیق فرآیند احتراق، از جمله کنترل دقیق حرکت هوا و اسپری تزریق، ژنراتورهای دیزلی ولوو قادر به دستیابی به راندمان بالا و سطوح آلایندگی پایین هستند که الزامات فعلی را برآورده می‌کند و موتورها را قادر می‌سازد تا مقررات آتی را رعایت کنند. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو بالاترین کیلووات ساعت در لیتر سوخت را ارائه می دهند که در نتیجه صرفه جویی و عملکرد عالی را به همراه دارد.


دوام و بی صدا بودن دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو برای نصب آسان، سریع و مقرون به صرفه طراحی شده است. دیزل ژنراتور ولوو برای اطمینان از استانداردهای بالا، دوام و عمر طولانی آزمایش شده است. تعادل خوبی برای عملکرد صاف و بدون لرزش با نویز کم. برای حفظ دمای عملیاتی کنترل شده در سیلندرها و محفظه های احتراق، موتور مجهز به خنک کننده پیستونی است.

موتورهای دیزلی ولوو با سیلندرها و سوپاپ های قابل تعویض ساخته می شوند. برای تضمین دوام و عمر مفید موتور.


انتشار کم

فن آوری پیشرفته، تزریق با تکنولوژی بالا و سیستم تغذیه هوا بسیار کارآمد با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می کند. موتور دارای گواهینامه انتشار EPA/CARB Tier 3 و EU Stage 3A است. این قانون با V-ACT™ (فناوری جرقه زنی پیشرفته ولوو) مطابقت دارد.

V-ACT شامل یک سیستم تزریق سوخت انعطاف پذیر فشار بالا معمولی، یک سیستم مدیریت هوا است که شامل یک واحد گردش مجدد گاز خروجی داخلی و یک کنترل کننده الکترونیکی پیشرفته است.



مونتاژ، سرویس و نگهداری آسان

دسترسی آسان به نقاط سرویس و نگهداری، سرویس دیزل ژنراتور ولوو را آسان می کند.

پایه‌های ضد لرزش بین پایه‌های دینام موتور و قاب پایه نصب می‌شوند. بنابراین، ایزوله کامل مجموعه را تضمین می کند و اجازه می دهد دستگاه بر روی یک سطح ناهموار بدون اثرات منفی قرار گیرد.

برای دوام و مقاومت در برابر خوردگی دیزل ژنراتور ولوو، تمام سطوح آهنی و فولادی سازه های سایبان سندبلاست می شوند. سپس با یک رنگ سه لایه مخصوص پوشانده می شود که سطح عالی مقاوم در برابر خوردگی را فراهم می کند.


دیزل ژنراتور بدوین

مجموعه دیزل ژنراتور Badwin E BD ST 0050 مجموعه ای قدرتمند است. رتبه بندی موتور آماده به کار باید برای حداکثر ضریب بار متوسط ​​70 درصد و تقریباً 200 ساعت در سال اندازه گیری شود. امتیاز توان آماده به کار نباید به جز در موارد اضطراری شدید استفاده شود. استفاده از دیزل ژنراتور Badwin در حالت آماده به کار باعث اضافه بار تجهیزات می شود.

دیزل ژنراتور Baudwin Prime Power بالاترین توان موجود با تنظیمات بار متغیر برای چندین ساعت در سال است. توصیه نمی شود که در طول چرخه کاری بار متغیر از میانگین 70٪ ولتاژ اولیه تجاوز کنید.

اگر موتور ابتدا 100% کار کند، مسافت پیموده شده سالانه نباید از 500 ساعت تجاوز کند. از اضافه بار باید اجتناب شود، اما بار 10 درصد برای 1 ساعت در یک چرخه کاری 12 ساعته قابل قبول است. دیزل ژنراتورهای برق پیوسته Badwin در کاربردهایی استفاده می شود که منبع تغذیه 100٪ بار مداوم برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. مجموعه دیزل ژنراتور Badwin را می توان به طور مداوم در برنامه های بدون دسترسی به شبکه استفاده کرد.


گواهینامه های بالدوین دیزل ژنراتور

Badwin Diesel Generator دارای گواهینامه های ISO 9001-2015، ISO 14001-2015، ISO 45001-2018 و ISO 1002-2006 سیستم مدیریت از Kiwa، یک سازمان کیفیت مستقل معتبر است. دیزل ژنراتورهای Badwin تا 400 کیلو وات مطابق با دستورالعمل اروپا در مورد انتشار نویز 2000/14/CE تولید می شوند و توسط سازمان گواهی ماشین آلات تایید شده اند.

ژنراتور Badwin همچنین دارای گواهینامه های TS ISO 8528-4، TS ISO 8528-5، TS EN 13501-1 + A1: 2013 و TTS EN ISO 9227 و نشان CE است.



مشخصات موتور دیزل ژنراتور بادوین

موتور دیزلی سنگین سری BAUDOUIN

4 چرخ، سیستم خنک کننده آبی، توربوشارژر - القایی پس از کولر

سیستم گاورنر الکترونیکی دیزل ژنراتور بدوین

خود راه انداز و شارژر دینام 12/24 ولت

فیلتر هوا، سوخت و روغن قابل تعویض

لوله سوخت انعطاف پذیر دیزل ژنراتور بدوین

شیر تخلیه روغن و لوله انبساط

اگزوز نوع صنعتی، اگزوز مارپیچی یا جبران کننده

باتری قوی است

بلوک کردن آبگرمکن (در مدل های اتوماتیک)

دیزل شامل دستورالعمل های نگهداری و بهره برداری و نمودارهای مدار الکتریکی است

ویژگی های اختیاری دیزل ژنراتور Bedwin

دینام بدون جاروبک، تک بلبرینگ، دیسک فلکس 4 قطبی برای شکستن هارمونیک

کلاس عایق نوع H

کلاس حفاظت IP 21-23

مجموعه دیزل ژنراتور Baldwin خود تنظیم

تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک الکترونیکی

استاتور 2/3 پله برای خرابی هارمونیک

باتری های دینام توسط مهر و موم لاک در برابر روغن و اسید محافظت می شوند


ادامه مقاله:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290277-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%86