انتخاب بریس های ارتودنسی برای کودک شما یک تصمیم مهم است، بریس ها نه تنها لبخند سالمی را برای کودک شما فراهم می کنند که ظاهر خوبی دارد، بلکه از پوسیدگی دندان، مشکلات فک و موارد دیگر نیز جلوگیری می کند. هنگامی که بریس ها برداشته می شوند، کودک شما باید یک بند بپوشد. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


آیا پرداخت کاهش یافته است؟

دندان ها داخل استخوان هستند، یعنی. به عنوان یک شبکه زنده، آنها نمی توانند اجرا کنند. نگهدارنده ها بخش مهمی از درمان ارتودنسی هستند. پس از برداشتن بریس ها، بیمار باید برای مدت معینی و فقط در شب از صفحه نگهدارنده استفاده کند. نگهدارنده دندان ها را در موقعیت جدید خود نگه می دارد و به عضلات و بافت ها اجازه می دهد تا با موقعیت جدید سازگار شوند و دندان ها را صاف و مرتب نگه دارند.



چرا کودک شما باید از نگهدارنده استفاده کند؟

پس از صرف زمان و هزینه برای بریس ها، بریس ها برای ثابت نگه داشتن دندان های کودک شما ضروری هستند. پس از برداشتن بریس‌ها، دندان‌ها شروع به قرار گرفتن در یک موقعیت ثابت می‌کنند.


مزایای بردار هاولی

می توان آن را برای بهبود وضعیت دندان های کودک تنظیم کرد.

از دارنده آسیکس قوی تر است.

می توان رفع کرد.



معایب نگهدارنده هاولی:

سیم روی دندان های جلو بسیار به چشم می خورد.

این می تواند گفتار را بیشتر از دارنده Asics تحت تأثیر قرار دهد، اگرچه هر دو نوع می توانند نحوه صحبت کردن شما را تغییر دهند.


پشتیبانی از Asics یا پشتیبانی واضح

دسته دوم کشویی، گریپ Asics نام دارد. این یک نگهدارنده شفاف و قابل جابجایی است که برای همه دندان های شما مناسب است و مانند سینی های اینویزیلاین است. بی سیم است و به سختی قابل توجه است.


مزایای نگهدارنده Asics:

به دلیل شکل و رنگ نامرئی آنها به سختی قابل توجه هستند.

حداقل مداخله در بهداشت دهان و دندان

معایب مالک Asics:

در صورت نیاز قابل تنظیم نیست - باید تعویض شود

آنها را نمی توان تعمیر کرد - آنها باید تعویض شوند


اطلاعات بیشتر: https://realtimedentist.com/1399/02/دندانپزشک-خوب-در-شیراز-لیست-بهترین-دند/