طبق گزارش اف بی ای در ایالات متحده شرکت ها وافراد دخیل در این صنعت باعث رشد فروش لوازم آرایش تقلبی هستند . مواد اولیه صنایع آرایشی و بهداشتی مواد اولیه آرایشی بهداشتی صنایع آرایشی سورن شیمی شرکت سورن شیمی توضیع کننده انواع مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی و صنعت ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در ایران مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی احسان حسنانی تقسیم بندی مواد اولیه صنایع بهداشتی آرایشی به سه دسته شیمیایی، گیاهی و بیوتکنولوژی از دیدگاه احسان حسنانی مدرس و پژوهشگر تخصصی آرایشی بهداشتی فروش مواد اولیه صنایع آرایشی فروش مواد اولیه صنایع آرایشی فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و مواد اولیه شوینده خرید و فروش انواع مواد شیمیایی از جمله تگزاپون معمولی تگزاپون مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی موسسه مبتکران شیمی مواد اولیه آرایشی و بهداشتی چه ترکیباتی هستند ؟ با توجه به خریدهای مستمری که از سوی شرکت های آرایشی یا کمپانی های تولید محصولات بهداشتی صورت می گیرد، ارائه قیمت مناسب، می تواند زمینه ساز بستر همکاری های طولانی مدت تری شده و حاشیه سود شرکت های تولیدکننده را نیز بالاتر ببرد. مارک های معروفی که در کشور نمایندگی دارند معمولا برای حفظ برند خود سعی می کنند محصولات تقلبی برند را از بازار خارج کنند.

در چند سال اخیر، برخی از کشورها از جمله هندوستان، کشورهای اتحادیهٔ اروپا و نروژ نهتنها آزمایش روی حیوانات را برای تولید محصولات آرایشی-بهداشتی لازم نمیدانند، بلکه فروش مواد آرایشیای (نه بهداشتی) را که در فرآیند تولید آنها از روش آزمایش روی حیوانات استفاده شده است ممنوع کردهاند، فارغ از اینکه این آزمایشات در کجای دنیا انجام شده باشند. همچنین میتوانید مکانهای مختلفی را پیدا کنید که میتوانید محصول را ارزان خریداری کنید. متاسفانه با تکرار مصرف و هر بار استفاده مقدار این مواد در بدن افزایش می یابد، به عبارتی در بدن تجمع پیدا کرده و به مرور زمان جذب این مواد هم افزایش پیدا می کند. اگر مصرفکنندگان به خرید محصولات از شرکتهایی که حیوانات را شکنجه میکنند ادامه بدهند، این شکنجه نیز ادامه پیدا خواهد کرد. حتی اگر برخی شرکتها پاسخ صادقانهای به این پرسش ندهند، آگاهی آنها از میزان حساسیت مصرفکنندگان نسبت به «انسانی بودن روند تولید»، آنها را بهسمت استفاده از روشهای جایگزین سوق خواهد داد.

مقاله مرتبط: https://irchem.ir/cosmetic/

برای مطمئن بودن از کیفیت لوازم آرایشی که هر روز استفاده میکنید میتوانید برندهای ایرانی را انتخاب کنید به این ترتیب از اصل و باکیفیت بودن آن اطمینان خواهید داشت. ما به خوبی به عنوان یکی از پیشرو تولید کنندگان مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی و تامین کنندگان برای محصولات با کیفیت ما و خدمات خوب شناخته شده است. خرگوشهایی که سرشان شبانهروز در محفظههای مخصوص ثابت نگه داشته شده است و چشمهای متورم و عفونتکردهشان با گیرههای مخصوص باز نگه داشته میشود تا مواد شیمیایی مختلف در آنها ریخته شود یا حیواناتی که قسمتی از موهایشان را تراشیدهاند و مواد شیمیایی مختلف را روی پوست ملتهب آنها تست میکنند یا موشهایی که برای تعیین میزان سمیّت مواد شیمیایی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و در طول چند روز آنقدر سم به آنها خورانده یا تزریق میشود تا نصفشان بمیرند… در حال حاضر برای انجام هر عمل آرایشی، محصول خاصی وجود دارد تا بهترین عملکرد را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. قبل از خرید محصولات آرایشی-بهداشتی دربارۀ خط مشی شرکت تولیدکننده در مورد آزمایش روی حیوانات تحقیق کنیم. علاوه بر سازمانهای تحقیقاتی و مراکز آموزشی، شرکتهای داروسازی، شرکتهای تولیدکنندهٔ مواد شیمیایی، صنایع غذایی، تولیدکنندگان دخانیات و تولیدکنندگان مواد آرایشی-بهداشتی از این روش در مراحلی از آزمایش مواد اولیه یا محصولات نهایی خود استفاده میکنند.

همچنین، توجه داشته باشیم که آزار حیوانات فقط به محصولاتی که خریداری میکنیم تا در منزل از آنها استفاده کنیم محدود نمیشود. همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، با توجه به میزان اهمیت لوازم آرایشی و بهداشتی و تاثیر مستقیم آنها بر سلامت افراد، خرید آن ها از مجموعه ای معتبر و اطمینان از اصالت محصول، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین خاطر امکان دیگری که در انتخاب برند و محصول خریداری شده مورد توجه است، میزان تنوع و کاربرد خاص هر یک از محصولات آرایشی در انجام انواع مختلف امور آرایشی خواهد بود. سرانجام در نتیجهٔ تلاشهای بیوقفهٔ سازمانهای حمایت از حقوق حیوانات و مصرفکنندگان متعهد، کانادا هم در حال پیوستن به کشورهایی است که آزمایش روی حیوانات را در همهٔ مراحل تولید مواد آرایشی ممنوع کردهاند. اینها واقعیتهای تلخیاند که چندین دهه طرفداران حقوق حیوانات را به مبارزه با آزمایش روی حیوانات در زمینههای مختلف از جمله تولید مواد آرایشی-بهداشتی واداشتهاند و البته خوشبختانه تلاشهای آنها بهتدریج نتیجه میدهد. این سم آنقدر خطرناک است که حتی صد میکروگرم آن میتواند یک انسان را بکشد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص با خرید آنلاین لوازم آرایشی و نکات کلی که باید در هنگام خرید لوازم آرایشی در نظر داشته باشید بپردازیم و در ادامه هم به اینکه پک کامل لوازم آرایشی شامل چه مواردی میشه خواهیم پرداخت و در انتها هم به موضوع فروشگاه اینترتی لوازم آرایشی عطرُونک و خرید آنلاین لوازم آرایش از فروشگاه های اینترنتی خواهیم پرداخت و نکات آن را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت، لذا اگر به انواع لوازم آرایشی علاقه داری و دوست داری خرید لوازم آرایشی اصل رو تجربه کنی، با این مقاله آموزشی همراه باش.