این نکته را مدنظر داشته باشید که اسپیکر بی سیم تنها از تکنولوژی وای فای (wifi) برای ارتباط با دستگاه های دیگری مانند گوشی استفاده نمی کند، بلکه تکنولوژی دیگری مانند بلوتوث هم می تواند برای متصل شدن به دستگاه ها در این نوع اسپیکرها استفاده شود. مشخصهای که سونوس موو را به بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 جهان تبدیل کرده این است که شما میتوانید از آن علاوه بر پارتی، در خانه خود هم به عنوان اسپیکر بی سیم اصلیتان استفاده کنید. توان خروجی بر روی بستهبندی اسپیکر قابل مشاهده است. با کیفیت قابل قبول، قیمت رقابتی و ارائه گارانتی پاسخگو برای محصولات خود، توانسته سهم بزرگی از بازار محصولات جانبی آی تی ایران را به خود اختصاص دهد. این اسپیکر ضد آب بلوتوثی به خصوص به جهت ابعاد مناسبی که از نظر حمل و جایگیری در کنار سایر وسایل شما دارد، گزینه مناسبی برای استفاده در تفریحات آبی و مکان هایی مانند استخر و همچنین ساحل و دریا بوده و از این رو توانسته است نظر کاربران فراوانی را به خود جلب کرده است. باندهای دیواری (ستونی) به صورت معمول در حالت افقی یا عمودی بر روی دیوار یا ستون نصب می شود و گاهی اوقات نیز به صورت خوابیده بر روی سقف نصب می شود و برای سیستم پیجینگ و پخش موزیک مناسب است.بلندگوی ستونی در دو حالت ساده و ضد آب تولید می شود، بلندگوهای ضدآب بیشتر در محیط های خارجی و فضاهای صنعتی نصب و بلندگوهای معمولی در سالن و در محیط سرپوشیده نصب و راه اندازی می شود.


پس سیستم های معمولی که دارای یک ساب ووفر و 2 اسپیکر هستند سوراند به حساب نمی آیند. در بلندگوهای سقفی توکار و روکار و همینطور در بلندگوهای ستونی معمولی و ستونی ضد آب (واتر پروف) با توجه به نیاز و درخواست مشتری و مصرف کننده می توان از نوع موزیکال آن استفاده کرد. اما بیان یک نکته در این قسمت خالی از لطف نیست و آن اینکه شما در کمتر برند معروف و بزرگی می توانید همه این قابلیت ها یا همان حالت ترکیبی را بیابید و دلیل هم تمرکز بر روی محصولی به منظور شماره یک شدن در هر بخش است. در مدل های موزیکال بلندگو، علاوه بر وجود ووفر(صدای بم)و تیوتر(صدای زیر) دارای کراس آور (تفکیک فرکانس بالا و پایین) هم می باشد. در این بازه، به صداهای پایین تر از 1000 هرتز (بین 20 هرتز الی 1000 هرتز) صداهای بیس دار گفته می شود. خرید اسپیکر کامپیوتر گیمینگ در مدلهای مختلف تا حد زیادی به بودجه شما، فضای در دسترس و ترجیح شما برای کیفیت کلی بیس و صدا بستگی دارد.


اما بلندگوهای ستونی که در فضای باز استفاده میشوند، از مدل های بلندگوی ستونی ضدآب محسوب میشوند و در برابر تابش آفتاب و بارش باران به مراتب دارای مقاومت بالاتری هستند، به همین دلیل از نظر قیمت نیز قیمت بالاتری دارند. از آنجا که از سقف نسبت به سایر قسمت های خانه کمتر استفاده می شود، بهره گیری از فضای سقف باعث می شود تا شما در محیط خود فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید و با استفاده کردن از بلندگو در داخل محیط خانه فضای خود را پر نکنید. بیشترین استفاده از بلندگوهای ستونی در مدارس و اماکنی که دارای سقف کاذب یا کناف نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرد. این بلندگوها قابلیت نصب به صورت توکار در داخل سقف را دارند و همین امر باعث می شود در طراحی داخلی محیط خود از این مزیت بسیار بزرگ بهره مند شوید. اسپیکرهای سقفی دارای نسخه ضد آب هم هستند که برای مکان هایی مانند استخر، حمام و یا سایر محیط های مرطوب می توانید از نسخه ضد آب بلندگوی سقفی بهره مند شوید. نکته ای که در اسپیکر کمتر به آن پرداخته شده است و شاید برای شما تازگی داشته باشد این است که از اسپیکر هم می توان برای صحبت با تلفن استفاده کرد!


در نسخه 5 و بالاتر سرعت ارسال اطلاعات و همچنین برد آن نیز افزایش قابل ملاحظه ای داشته است. بسته به نوع دستگاه، برق رسانی به این مدل دستگاهها میتواند توسط یک باتری، کابل USB یا یک منبع برق دیگر مانند برق شهری تامین شود، بسته به شدت و تن صدایی که از دستگاه دریافت میشود و همینطور فاصلهٔ آنها با دستگاه مرکزی، باتری ها معمولا می توانند حدود 3 تا 4 ساعت جوابگوی شارژ رسانی به اسپیکر باشند (این موضوع با نوع و مدل باتری ارتباط مستقیم دارد)، بعضی از اسپیکرهای بیسیم با باتریهای قابل شارژ هم میتوانند کار کنند. لوازم جانبی لپ تاپ هم شباهت زیادی به لوازم جانبی کامپیوتر های شخصی دارند. همان گونه که از اسم آن پیداست اینگونه باند ها برای لپ تاپ و کامپیوتر ها استفاده می شود که متناسب با معیار های گفته شده می توانید بلندگویی با توان مناسب خریداری کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، باید ببینید که از باند و بلندگوی خود چه انتظاری دارید. اگر از تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک تجربه پخش با کیفیت، اسپیکری را انتخاب کنید که از aptX پشتیبانی کند.


https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/