اگر درب برقی شما از مواردی که در بالا ذکر شد، یک و یا دو مورد را همزمان و بصورت جزیی ندارد، به عنوان مثال عرض هرلنگه از درب حدود 1.5 تا 1.6 باشد و یا تردد تا 30 واحد باشد و یا تا حد متوسط درب در محل بادگیر باشد و … درب شما جزو دربهای با ریسک متوسط است. اگر درب لولایی که قصد برقی کردن آن را دارید، هر یک از موارد ذکر شده در بالا را تا حد زیادی نقض کند و یا چندین مورد را بصورت همزمان نقض کند، درب جزو دربهای با ریسک بالا به حساب می آید. اگر درب شما همه شرایط بالا را دارد، جزو دربهای برقی بدون ریسک است که تمامی مدلهای جک برقی لولایی یا جک برقی بازویی موجو در بازار را می توانید بر روی آن نصب کنید. جک درب اتوماتیک کشویی: این جک ها روی درب هایی نصب میشوند که به صروت کشویی یا ریلی حرکت می کنند. درب اتوماتیک لولایی (پارکینگ) رایج ترین درب در منازل و آپارتمان ها است؛ علاوه بر این می توان از این درب در مکان های دیگری استفاده کرد.

https://zibadoor.com/product-intro/درب-شیشه-ای-اتوماتیک/

نکته اینکه اگر درب لولایی شما نامتقارن است، ملاک انتخاب جک برقی، لنگه بزرگتر است. اگر شما برای یک درب با ریسک بالا، جک برقی یا اپراتور درب برقی لولایی چینی یا ایرانی و یا حتی اروپایی ضعیف خریداری کنید، در ابتدای کار شما هزینه پایین تری را برای خرید جک هزینه کرده اید. درب های پارکینگی لولایی در مکان هایی قابل استفاده است که فضای زیادی در اختیار باشد و با محدودیت فضا مواجه نباشیم. برای انتخاب درست، اول نگاهی فضای صنعتی خود بیندازید. از طرف دیگر انتخاب نوع فریم درب شیشه ای اتوماتیک فروشگاه نیز در تعیین قیمت تمام شده آنها اثر گذار است. درب دولنگه بیشترین استفاده را در بین دربهای مختلف به خود اختصاص داده و میتوان گفت بیش از 80 درصد دربهایی که در کشور مورد استفاده قرار میگیرند، از نوع دولنگه هستند. دربهای اتوماتیک در بسیاری از ساختمانها اجازه دسترسی ، تردد بدون مانع را می دهد. از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت درب برقی پارکینگ نقش دارند می توان به نوع درب، نوع و مدل جک و برند تولید کننده آن و همچنین اندازه درب و قیمت ارز اشاره نمود.


برای مثال در بیمارستانها این مسئله مهم است که آلودگی به محیط وارد و از آن خارج نشود، همچنین مواد سازنده درب اتوماتیک باید به گونهای باشد که در بخشهای رادیولوژی مشکلی ایجاد ننماید. درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی یکی از جدید ترین مدل های درب های اتوماتیک می باشد که در این مقاله از نوین دُر قصد داریم اطلاعات کاملا حرفه ای را به شما عزیزان منتقل سازیم، لطفا با ما همراه باشید. از این مدل محصول می توان در مکان­­هایی با تردد بالا استفاده کرد. در این مقاله با انواع و ویژگی های این نوع درب آشنا شدیم. نوین دُر یکی از بزرگترین گروه های ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک می باشد که در مجموعه محصولات خود، انواع درب مخصوص پارکینگ را با بالاترین کیفیت از بهترین برندهای داخلی و خارجی قرار داده است. شما میتوانید با مشاوره رایگان کارشناسان شرکت کیمیا بهترین گزینه درب اتوماتیک شیشه ای را برای ساختمان خود، با توجه به بودجه و سلیقه ی خود انتخاب کنید.


شرکت کاسپین پیشرو صنعت از جمله بهترین شرکتها در تولید در برقی اتوماتیک است که با سال­ها تجربه در زمینه تولید درب های اتوماتیک، کرکره برقی، پارتیشن و جک و… در ساختمانهای نو و تازه ساز نصب درب اتوماتیک دردسری را ایجاد نمیکند، اما کسانی که قصد بازسازی فروشگاه را داشته باشند شاید برایشان جای سوال باشد که چطور باید درب قدیمی و لولایی را با درب اتوماتیک تعویض کنند. به علاوه نصب درب اتوماتیک پارکینگ لولایی از نوع صنعتی به متخصص احتیاج دارد. نوین دُر یکی از بزرگترین و با سابقه ترین تیم های فعال در حوزه ساخت انواع درب اتوماتیک می باشد که کیفیت و قیمت مناسب را با هم تلفیق نموده است. با مجموعه نوین سازان ۱۱۰ کرمان همراه باشید. برای برقراری ارتباط با این مجموعه و اطلاع از ویژگی های هر یک از انواع درب برقی پارکینگ می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید. برخلاف گذشته، در دنیای امروز درب ها اغلب اتوماتیک شده و از راه دور با کمک ریموت باز و بسته میشوند. دربهای اتوماتیک ریلی از نامشان مشخص است که به صورت اتوماتیک باز و بسته میشوند. دربهای اتوماتیک چگونه کار میکنند؟ امروزه بیشتر درب های اتوماتیک با حسگرهای حرکتی کار میکنند. https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/