اگر به لیست بهترین تولیدکنندگان قطعات فولادی نگاهی بیندازید، قطعا نام کارخانه فولاد آناهیتا در گیلان را خواهید دید. اگرچه زمان زیادی از راه اندازی این کارخانه نگذشته است. اما ایران توانسته آن را به خوبی نشان دهد. همچنین میلگرد آناهیتا گیلان به کشورهای همسایه نیز عرضه می شود. به همین دلیل بسیاری از پیمانکاران و مهندسان این نوع محصولات را برای تکمیل پروژه های ساختمانی خود انتخاب می کنند.

اگر شما هم قصد خرید میلگرد از این کارخانه را دارید، قبل از ثبت سفارش باید موارد مهم دیگری غیر از قیمت میلگرد آناهیتا گیلان را بررسی کنید. نکاتی که در ادامه بررسی خواهیم کرد. البته احتمالا با اکثر این نکات آشنا هستید. اما به یاد آوردن شما قطعا خالی از لطف نیست.

آشنایی با انواع پروفیل فولادی کارخانه آناهیتا

در حال حاضر کارخانه آناهیتا گیلان در زمینه تولید انواع یراق آلات تخصص دارد. این کارخانه با استفاده از دانش متخصصان داخلی و با استفاده از بهترین ماشین آلات و تجهیزات، پروفیل های فولادی خود را تولید می کند. همچنین تمامی محصولات را پس از تولید در آزمایشگاه های مجهز به تجهیزات دقیق رصد می کند. به این ترتیب، تضمین می کند که خواص مکانیکی و شیمیایی آن محصول به طور کامل مطابق با استاندارد باشد.

این کارخانه استاندارد ISIRI 3132 را برای تولید محصولات خود انتخاب کرده است. بر اساس این استاندارد میلگرد آناهیتا گیلان در انواع مختلفی تولید می شود. قبل از خرید این محصول باید انواع این قطعات فلزی را بشناسید که عبارتند از:

میلگرد 340 بند: این قطعه فولادی با آج های مارپیچ 8 و 10 میلی متری تولید می شود. در استانداردهای بین المللی این نوع زره به کلاس A2 معروف است. همانطور که می دانید این نوع سخت افزار اغلب برای عایق صدا استفاده می شود.

گریتینگ پله 400: این پروفیل فولادی به دلیل خواص مکانیکی مطلوب در بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتاً در مورد تقویت ساختار است. آناهیتا گیلان این محصولات را که به تی بار یا A3 نیز می گویند از 12 تا 32 تولید می کند، باید بدانید که رایج ترین سایز تخت در ایران از 12 تا 32 می باشد.

میلگرد آج 500: کارخانه آناهیتا تولید محصولات با کلاس A4 یا میلگرد کامپوزیت را نیز در دستور کار قرار داده است. این محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید می شوند و خواص مکانیکی بهبود یافته ای دارند. کارخانه آناهیتا گیلان نیز این نوع محصول را در سایزهای بین 12 تا 32 میلی متر تولید می کند.

وزن و کیفیت؛ نکات مهم در انتخاب محصولات آناهیتا گیلان

لطفا قبل از سفارش از نوع و سایز کالای مورد نظر خود و همچنین وزن آن اطمینان حاصل نمایید. همانطور که قبلا ذکر شد محصولات کارخانه آناهیتا بر اساس استاندارد تولید می شوند. بنابراین، اوزان نهایی برای هر یک چهارم با اعداد جدول مطابقت دارد. این جدول حداقل و حداکثر وزن مجازی را برای هر اندازه میلگرد فهرست می کند. طبق این جدول پروفیل های فولادی برند آناهیتا گیلانی سبک محسوب می شوند. این به این دلیل است که وزن ها بر اساس مقدار حداقل تنظیم می شوند. این بدان معنا نیست که محصول از کیفیت پایینی برخوردار است. اما یک نکته مهم وجود دارد که قبل از خرید باید بدانید.

به یاد داشته باشید که وزن استاندارد موجود در جدول معمولاً با توجه به هر شاخه 12 متری محصول تعیین می شود. زیرا پیشنهاد این محصولات شعبه است. البته این امکان وجود دارد که این محصولات در اندازه های کوچکتر در برخی از خرده فروشی ها به فروش برسند.

به عنوان مثال سوپرمارکت متال یکی از فروشگاه هایی است که قطعات فولادی را به صورت عمده و خرده در دنیا عرضه می کند. مشتریان می توانند سفارشات خود را در مرکز خرید متالو در هر حجمی ثبت کنند. این شرکت مهیج و موفق در صدها نقطه در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا حضور دارد و سفارشات را به صورت حضوری و آنلاین می پذیرد.

قبل از خواندن این نکات میلگرد را آماده نکنید!

قبل از خرید حتما قیمت زره آناهیتا گیلان را از فروشنده بپرسید. اما توصیه می کنیم با توجه به نوسانات بالای قیمت مقاطع فولادی و اطمینان از سیر تحول قیمت مقاطع فولادی، از سایت های معتبر و به روز داخلی و خارجی دیدن فرمایید. برای اطلاع از آخرین نرخ مقاطع فولادی دنیا می توانید به سایت www.steelorbis.com مراجعه نمایید.

این وب سایت یک منبع معتبر اطلاعاتی در مورد آخرین وضعیت بازار آهن و فولاد در سراسر جهان است. البته علاوه بر قیمت ها، آخرین اخبار صنعت فولاد نیز در این سایت منتشر می شود. علاوه بر این بستری برای سفارش آنلاین قطعات آهنی محسوب می شود. ناگفته نماند که برای استفاده از هر یک از خدمات این وب سایت، باید هزینه اشتراک پرداخت کنید.

احراز هویت؛ نکات نهایی برای خرید وسایل بدون رنگ

متاسفانه محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین باید بدانید که چگونه اصالت محصولات این برند را تشخیص دهید. کارخانه آناهیتا گیلان نام اختصاری خاصی را بر روی بدنه تمامی محصولات خود حک کرده است:

A.G.J.U. میله مارپیچ 340 با علامت;

400 کالای مارک A.G.C.T;

و 500 بار اماکن تجاری از A.G.S.T

از بازار شروع می کنند. بیشتر سلاح ها بعد از این نماد قرار می گیرند. بنابراین با کمک این نماد و عدد به راحتی می توانید از اصالت و اندازه صحیح محصول خود مطمئن شوید. میانبر زرهی را می توان با انگشت مقایسه کرد. هر شاخه از سلاح با علامتی با اعداد و حروف مشخص شده است که با استفاده از آن می توان بسیاری از اطلاعات مفید و مهم مانند: نوع سازنده، روش ساخت، اندازه، نوع و قطر تجهیزات را شناسایی کرد. در واقع، شرکت های اغلب قابل اعتماد هنگام تمیز کردن سلاح های خود، یک کارت مستقیم یا یک کارت شناسایی برای محصولات خود ارائه می دهند. اما اغلب پیش می آید که این کارت به هر دلیلی گم شود و سلاح هایی که به دست ما می رسد کارت شناسایی نداشته باشند. در این مواقع یک مخفف نوشته شده روی بدنه زره می تواند مفید باشد و اطلاعات کوتاه و مفیدی را ارائه دهد.

راحت ترین راه را برای خرید محصولات آناهیتا انتخاب کنید.

در این مقاله با مشخصات محصولات شرکت آناهیتا، نحوه اطلاع از قیمت و هویت واقعی آنها آشنا خواهید شد. اکنون که تمامی نکات مهم برای خرید میلگرد آناهیتا را می دانید، می توانید سفارش دهید. برای این منظور می توانید با دفتر فروش مستقیم شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. البته از این طریق میلگرد مورد نیاز خود را با کمترین قیمت خریداری خواهید کرد. اما باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشید. عموماً این شرکت سفارشات کمتر از 22 تن را نمی پذیرد. در واقع این شرکت فقط محصولات خود را به صورت عمده عرضه می کند.

بنابراین اگر به دنبال رنگ های کوچکتر هستید. باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. برای انتخاب یک مرکز فروش قابل اعتماد؛ سابقه کسب و کار اخذ مجوزهای لازم؛ به مواردی مانند صدور رسید رسمی از شرکت توجه کنید. علاوه بر این، حتما قیمت ها و شرایط فروش آگهی شده توسط کسب و کار را با سایر شرکت ها مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که قیمت ها در بازار سخت افزار نوسانات زیادی دارد و متاسفانه برخی از شرکت ها از این وضعیت آشفته سوء استفاده می کنند. پس مراقب ضررهای احتمالی باشید.