با توجه به اینکه هزینه خرید و اجاره خانه هر روز افزایش می یابد، کارشناسان توصیه می کنند که در جوانی برای گذراندن زندگی خود تلاش کنید و خانه ای بخرید تا برای دوران پیری خود پس انداز کنید. ساخت یک کابین در جنگل می تواند هزینه های شما را تا حدودی کاهش دهد و شما می توانید خانه خود را که بدون رهن ساخته اید و متعلق به شماست داشته باشید و نسل های آینده می توانند از این کابین در جنگل استفاده کنند. امروز در آی آر میکس در مورد ساخت کلبه جنگلی، قانونی بودن ساخت کلبه، انتخاب مکان مناسب، میزان هزینه ای که برای ساخت کلبه جنگلی آن لازم است، اطلاع رسانی خواهد شد و نگران تلاش و تلاش مداوم نباشید. . ، و شما باید هزینه خانه خود را بپردازید. پرداخت کنید، نباید اینطور باشد.

مراحل ساخت خانه چوبی کوچک و بررسی ویژگی های نحوه ساخت در باغ و جنگل.

یک کابین در جنگل بسازید

ساخت یک کابین در جنگل رویایی است که می توانید آن را به یکی از جالب ترین و محبوب ترین پروژه ها تبدیل کنید. در گام اول باید به نکات مهم برای دکوراسیون ویلا در جنگل بپردازیم


آیا ساخت کلبه چوبی در باغ یا جنگل قانونی است؟

هر منطقه قوانین ساختمانی خاص خود را دارد که با توجه به ویژگی های شهر متفاوت است. قبل از هر چیز اگر بعد از این مقاله تصمیم به ساخت کلبه جنگلی دارید، مقررات را بررسی کنید و سپس ساخت کلبه جنگلی را ادامه دهید.

برای ساختن یک کابین در جنگل و آشنایی با زندگی در جنگل به چه چیزهایی نیاز است؟

اگر قصد دارید کلبه جنگلی خود را در وسط جنگل بسازید، ابتدا باید بررسی کنید که برای ساخت این کابین جنگلی به چه ابعاد و مصالحی نیاز دارید تا بتوانید برنامه ریزی کنید.

بررسی کنید که چگونه می خواهید مواد و تجهیزات خود را به جنگل منتقل کنید. اگر کلبه جنگلی نزدیک خانه شما است، ممکن است بخواهید موادی را برای ساخت یک کابین جنگلی در آنجا بیاورید.

اگر از خانه دور هستید، باید از وسیله نقلیه مخصوص جنگل استفاده کنید.

برای صرفه جویی در ساخت کلبه جنگلی، می توانید تصمیم بگیرید که از شاخه های بریده شده از درختان جنگل برای ساخت کلبه استفاده کنید.

مطمئن شوید که راه و روشی برای به دست آوردن درختان و درختان کوچک در محل ساخت خانه جنگلی وجود دارد و به ابزار و مواد دیگری غیر از چوب نیاز خواهید داشت.

تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای ساخت یک کابین چوبی کوچک و ساده:

قدرت را دید

چهار پایه مستقیم برای برش چوب

سفید

حما

نردبان

مته، جای گوشت برقی

جمع آوری چوب

متر

کلاغ گیر

خط کش نوع L

یک چرخ دستی

از سوکت برای ابزار برقی استفاده کنید یا ابزار برقی را با ابزار دستی جایگزین کنید. تنها مشکل استفاده از تجهیزات خاص این است که زمان ساخت و ساز جنگل را افزایش می دهد.

مصالح ساختمانی مورد نیاز برای آموزش ساخت خانه های چوبی کوچک: ویلا پیش ساخته سوئیسی


ابزار و مواد برای ساخت کابین در جنگل از نظر اندازه و کاربردی متفاوت است.

موادی که می خواهید در کف اتاق جنگل خود استفاده کنید به تصمیم شما در مورد موادی که می خواهید در کف اتاق جنگل خود استفاده کنید بستگی دارد.

چوب و چوب کوچک

عایق کاری برای دیوارهای کلبه جنگلی ضروری است.

سقف کلبه جنگل

درب، پنجره و وسایل مورد نیاز برای ساخت آشپزخانه، حمام و غیره.

آیا مکان شما برای ساخت یک کابین جنگلی نزدیک به خدمات شهری مانند آب در نظر گرفته شده است؟ برق هست یا نه؟

قبل از شروع ساخت و ساز، بسیار مهم است که سایت را از نظر آب و برق و غیره بررسی کنید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از آب، برق و ... دور باشید یا نه اگر می خواهید از این وسایل در کابین جنگلی خود استفاده کنید. اگر تصمیم به ساخت یک کابین جنگلی در خارج از منطقه دارید، همه جوانب را بررسی کنید.

یک کلبه در جنگل بسازید. مراحل ساخت جنگل در شمال

زمانی که تصمیم گرفتید مکانی را برای ساخت کلبه چوبی انتخاب کنید و ابزار و مواد لازم را نیز بشناسید، زمان آن فرا رسیده است که ساخت یک کابین در جنگل را آغاز کنید. با آی آر میکس همراه باشید.

محل ساخت و ساز، خانه های چوبی و چوب یا هر چیز دیگری که باعث ایجاد مشکل در ساخت و ساز می شود را تمیز کنید. در مرحله اول باید سنگ ها و بوته ها را جمع آوری کنید و در جای دیگری بکارید. سبزیجات، سنگ های باقی مانده را جمع آوری کنید. پس این سوال پیش می آید که با سبزیجات یا بوته ها و سنگ ها چه کنیم؟

دو راه وجود دارد: 1- یا ماشینی کرایه کنید تا آنها را به جایی ببرید تا آنها را دور بیندازید که برای شما هزینه دارد. 2- آنها را بسوزانید.

1- ساخت فونداسیون و زیربنای کلبه چوبی:

در مرحله اول پایه اولیه ای را که برای خانه خود انتخاب می کنید انتخاب کنید که این انتخاب بر ساخت خانه چوبی شما تاثیر می گذارد.

اندازه کلبه جنگلی

اندازه ورودی کابین چوبی

خطوطی که قسمت های مختلف کابین چوبی را از هم جدا می کند

زه کشی

ترنکتو

مبلغی برای ساخت گودال جنگلی برآورد شده است

نوع سنگ و گچ، ماسه، شن، خاک رس و غیره. مصالح و مواد ساختمانی.

ساخت کلبه چوبی نیاز به مصالح دارد، اما برخلاف بتن ساختمانی و سیمان به سیمان، گچ و غیره نیاز دارد. جاده منتهی به محل ساخت کابین جنگل را بررسی کنید تا مصالح بیاورید، شاید بتوان یک جاده موقت برای جابجایی ایجاد کرد.

سه مرحله برای اره کردن درخت برای ساختن کلبه:

چوب خود را به سه قسمت برش دهید و روی قطعه اول یک برش افقی ایجاد کنید، سپس یک زاویه 45 درجه در بالا ایجاد کنید تا اولین تکه چوب به دست آید. قسمت سوم را در طرف مقابل برش اول ایجاد کنید. در واقع، اگر اندازه چوب را به 10 قسمت برش دهیم، آن برش باید 1 قسمت از قطر چوب را کاهش دهد. درخت در حال سقوط است.

یک کابین در جنگل بسازید

2- قطع درختان و درختچه ها:

برش چوب و چوب بسیار آسان است، اما زمان زیادی می برد. می توانید از اره برقی برای برش چوب استفاده کنید و روش های مختلفی برای برداشت چوب و الوار وجود دارد.

3. یک قاب و دیوار برای ساخت یک کابین در جنگل بسازید:

حالا که چوب و الوار را به اندازه دیوارها و قاب برش داده اید، وقت آن است که با قرار دادن چوب ها روی هم دیوار را بسازید. دیوارها و کف هر دو طرف باید مثلثی شکل باشد. روی هم چیدن را از درختان بزرگ به درختان کوچک شروع کنید. شکل مثلثی را تشکیل می دهند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، یک قلاب بین چوب ها قرار دهید تا به هم بچسبند و از بالا یک کنده T شکل درست کنید، سپس از طرف دیگر گره بزنید تا چوب ها را به هم بچسبانید. کابل.

4- عایق کاری دیوارها، کف و سقف.

مهمترین قسمت ساخت اتاق جنگلی عایق بندی کف و سقف است که باعث کاهش اتلاف انرژی تا حدود 70 درصد و حفظ گرما می شود. می توانید یک برش V شکل بین تیرهای بالای درب ورودی ایجاد کنید. حتما این قسمت را نیز عایق بندی کنید. برای خنک نگه داشتن کف اتاق بین بتن و سقف نیز عایق قرار دهید تا رطوبت وارد اتاق جنگل نشود.

به یاد داشته باشید، زمانی که در حال ساخت یک کلبه چوبی در جنگل هستید، مهمترین چیزی که باید به آن فکر کنید ورود به شهر است.