لیزر یکی از جدیدترین روش‌های از بین بردن موهای زائد و ناخواسته بدن برای خانم‌ها و آقایان است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این روش بر خلاف سایر روش های رفع موهای زائد صورت و بدن مانند اصلاح، اپیلاسیون، کرم های صرع و عوامل صرع، از رشد مجدد مو جلوگیری می کند و باعث ایجاد حساسیت پوستی، آکنه و التهاب نمی شود. امروزه نواحی لیزر موهای زائد در زنان شامل صورت، بازوها، زیر بغل، معده، پشت، کل پاها و ناحیه بیکینی است. در این میان بیکینی شامل قسمتی است که جلوی بدن با لباس زیر پوشانده شده است و از آنجایی که روش های قدیمی رفع موهای زائد بیکینی دیگر راضی کننده نیستند، راه حل مناسب و مناسب برای این منظور لیزر موهای زائد است. ناحیه تناسلی این کار باید در کلینیک های تخصصی برترین پزشک انجام شود. حالا میرسیم به سوال لیزر بیکینی بعد از چند جلسه؟

برای لیزر بیکینی به چند جلسه نیاز دارید؟

تمام افرادی که می خواهند تحت لیزر درمانی قرار گیرند باید بر اساس تشخیص و تصمیم پزشک کلینیک به طور مرتب موهای زائد را با لیزر در چندین جلسه ویزیت کنند. لیزر بیکینی نیز به همین صورت است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب و حذف کامل موهای زائد در ناحیه بیکینی باید چندین جلسه لیزر درمانی را ادامه داد. حداقل تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی 4 بار در ماه است و این بستگی به چرخه رشد مو دارد، زیرا لیزر با انرژی حرارتی به پوست نفوذ می کند و فولیکول مو در ناحیه مورد نظر را تحت تاثیر قرار می دهد که باعث هدر رفتن انرژی می شود. چرخه رشد مو پس از تعداد جلسات و زمان معین. علاوه بر این، حداکثر تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی نیز به عوامل فردی بستگی دارد. در این میان یکی از مهمترین عوامل رنگ پوست، رنگ موهای بدن، ضخامت پوست و ضخامت مو است. به عنوان مثال افرادی که موهای نازک و نازکی دارند برای رسیدن به نتیجه نیاز به جلسات درمانی دارند زیرا اساس کار لیزر جذب انرژی توسط رنگدانه مو است و هر چه موهای ناحیه بیکینی رنگدانه بیشتری داشته باشند انرژی بیشتری جذب می کنند. و هر چه سریعتر ناپدید می شود... . حتی تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی به نوع دستگاه مورد استفاده بستگی دارد. محصولات جدید و جدیدی مانند الکساندرایت، آی سی پلاتینیوم، دیود، آی سی پلاتین و ... وجود دارد که پزشک متخصص پس از بررسی وضعیت پوست و موهای زائد، بهترین محصول و تعداد جلسات مورد نیاز را برای شما توضیح می دهد. نتیجه را بپذیرید بنابراین مدت زمان نتایج لیزر مو برای هر فرد متفاوت است و برای دستیابی به بهترین نتیجه لیزر بیکینی به طور متوسط ​​حداقل 4 جلسه و حداکثر 10 جلسه بسته به خصوصیات بیولوژیکی بدن و نوع دستگاه ها

مزایای لیزر بیکینی چیست؟

• بر خلاف سایر روش های رفع موهای زائد، لیزر موهای زائد را دوباره پرپشت و خاکستری نمی کند و با افزایش تعداد جلسات لیزر، متوجه نازک شدن و نرم شدن موها خواهید شد.

• ناحیه بیکینی یا ناحیه تناسلی بسیار حساس و پوست آن نرم و لطیف است، بنابراین نیاز به مراقبت منظم دارد. پس موم، واکس، موم، اصلاح، اصلاح و ... در مقابل لیزر باعث تحریک و حساسیت نمی شود و به طور موثر موها را به سرعت از بین می برد.

• یکی از مزایای لیزر بیکینی از بین بردن موهای زائد پوست و جلوگیری از جوش های زیر پوستی است و برای حفظ سلامت آن ناحیه بسیار مناسب است.

• لیزر بیکینی نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد ناحیه بدون درد بوده و به دلیل داشتن دستگاه سرد و لیزر این شرکت هیچ گونه درد و سوزشی احساس نخواهد شد.

• لیزر بیکینی روشی ایمن، دائمی و ایمن برای رفع موهای زائد است که حتی پس از اولین جلسه نیز نتایج قابل توجهی دارد.

• لیزر نواحی تیره پوست را از بین می برد و بعد از جلسات مورد نیاز پوست ناحیه بیکینی را کاملاً نرم، صاف و روشن می کند.

• لیزر بیکینی هیچ مشکلی با تجهیزات معمولی ندارد و نیازی به بستری و استراحت بعد از جلسات ندارد و افراد می توانند پس از مدت کوتاهی هر لیزر به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.

لیزر بیکینی چگونه ساخته می شود؟

لیزر موثرترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد در ناحیه بیکینی با تابش طول موج های خاص در ناحیه تناسلی و پوست است. این طول موج نور توسط رنگدانه ملانین موجود در مو جذب شده و به گرما تبدیل می شود. مقدار گرمای جذب شده فولیکول های مو را از بین می برد و به مرور زمان چرخه رشد مو را مختل می کند و از رشد مو در ناحیه بیکینی جلوگیری می کند. این روش برای انواع پوست اکثر افراد مناسب است و اگر پزشک تشخیص دهد که موهای ناخواسته شما ملانین کافی دارند و می توانند نور را جذب کنند، لیزر درمانی ممکن است یک روش موثر و راحت برای شما باشد.

بعد از جراحی لیزر بیکینی چه اقدامات احتیاطی را باید انجام داد؟

برخی از قسمت های بدن نسبت به سایرین حساس تر هستند. برای خانم ها، ناحیه بیکینی بسیار مهم است و یکی از مواردی که باید از آن اجتناب کرد، لمس ناحیه تناسلی بعد از لیزر است زیرا با هر لمس ممکن است متورم و خارش کند. استفاده از کیسه یخ برای کاهش گرما و التهاب پوست ظریف ناحیه بیکینی توصیه می شود. پس از جلسه لیزر با توصیه پزشک سعی کنید از تراشیدن موهای داخلی خودداری کنید و از مصرف کرم های موبر، واکس، اپیلاتور، اپیلاتور و ... خودداری کنید. در ناحیه مورد نظر تا زمانی که تمام جلسات لیزر تمام شود. در مقاله به سوالات مربوط به لیزر مو شمال تهران تعد از چند جلسه پاسخ داده شود جواب دادیم.