در حال حاضر با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند و اینترنت، شبکه های اجتماعی همانند ایتا برای امور بازاریابی، تجاری و تبلیغاتی به بستر خوب و مناسبی تبدیل شده اند.
اگر تصمیم دارید ایتا را برای فعالیت و کسب و کار خود انتخاب کنید، بهتر است برای رشد کانال خود به رشد ممبر و همه انواع تبلیغات بخصوص تبلیغات پاپ آپ ایتا برنامه ریزی مناسبی داشته باشید که در اینجا پیرامون آن صبحت خواهیم کرد.

اهمیت شبکه های اجتماعی؛ چرا و به چه دلیل؟

زمان کنونی را زمانه شبکه های اجتماعی می دانند به این دلیل که با گسترش اینترنت و پیشرفت چشمگیر تلفن های هوشمند، کاربرد سوشیال مدیا به بخش مهمی از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است.
در میان لیست 20 شبکه محبوب جهان نام اینستاگرام، واتس اپ، فیس بوک، توییتر، تلگرام، وی چت، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت و تیک تاک قابل مشاهده است. این شبکه ها در میان ایرانیان نیز کاربران زیادی دارند. همچنین شبکه های اجتماعی بومی سروش، ایتا، بله و روبیکا از پرطرفدارها در ایران هستند.
ایتا پیام رسانی است که میلیون ها نفر را مانند تلگرام جذب کرده است.
با نصب اپلیکیشن ایتا بر روی تلفن همراه و وارد کردن شماره تلفن می توانید به سرعت و به آسانی عضو ایتا شوید و از کار با آن لذت ببرید.
هر یک از اعضای پیام رسان ایتا به عنوان یک ممبر ایتا شناخته می شود.
با استفاده از پیام رسان ایتا می توان با ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری با دیگران ارتباط گرفت و با تکیه بر امکاناتی مانند تبادلات مالی، کانال و گروه ها کسب و کار خود را توسعه داد.
قابلیت های زیاد پیامرسان ایتا باعث شده که کاربران برای دریافت اطلاعات و آموزش و ارتباط با دیگران از این پیام رسان استفاده کنند.
همچنین امکاناتی مانند امکان ساخت گروه و کانال و همچنین تبادل مالی با استقبال فعالان اقتصادی مواجه شده است. فعالان اقتصادی و تجاری با تبلیغات در ایتا با معرفی کسب و کار و محصولات خود را به دیگران کسب و کار خود را رونق می دهند.

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

برای راه اندازی کانال و گروه در ایتا کافیست آیتم ایجاد کانال یا گروه را از نماد دایره ای پایین صفحه لمس کنید و نام و توضیحاتی را برای گروه خود وارد کنید تا کانال و گروه بلادرنگ ایجاد شود.
در صورت تمایل می توانید یک کانال در ایتا بسازی. صاحبان کسب و کار چه صنعتی و چه خانگی که کالا و خدماتی تولید می کنند یا می فروشند می توانند با راه اندازی یک کانال فروشگاهی کالا و خدمات خود را به دیگران عرضه کنند. اگر در زمینه کاری مهارت و تجربه دارید، می توانید با راه اندازی کانالی در زمینه کاری که در آن مهارت دارید برای خود درآمدی دست و پا کنید.
هنگامی که کانال خود را راه اندازی کردید، باید توامان برای محتوا و جذب اعضا برنامه ریزی کنید. چرا که بدون انتشار مطالب جذاب مخاطبان خود را از دست خواهید داد، اولین قدم شما می تواند تدوین یک برنامه بلند مدت برای کانالتان باشد و سعی کنید مطالب کانال خود را طبق برنامه و هر روز در ساعت مشخصی منتشر کنید.
با این کار، بینندگان می دانند که هر بار که از کانال شما بازدید می کنند، ویدیوهای جذابی را مشاهده خواهند کرد. این کار باعث افزایش وفاداری مخاطبان به شما می شود و این مخاطبان وفادار پست هایی که پسندیده اند را برای دوستانشان هم ارسال می کنند به همین دلیل بر اعضای کانال شما افزوده می شود.

راه افزایش اعضای کانال ایتا

برای افزایش عضویت در کانال ایتا راه های مختلفی را می توان دنبال کرد.
بیشتر ادمین کانالها قصد زدن ممبر فیک ایتا را دارند بدون اینکه بدانند چنین ممبری وجود ندارد.
یکی از روش های مناسب تبادل بنر در ایتاست که باعث افزایش ممبر کانال شما می شد.
یکی دیگر از شیوه های سریع برای افزایش تعداد اعضای کانال زدن ممبر اجباری است.
از مزایای این نوع ممبر می توان به افزایش سریع ممبرها و از معایب آن می توان به میزان بالای ریزش آن اشاره کرد.
اما بخشی از آنها نیز در صورتی که کانال را بپسندند پست ها را بازدید خواهند کرد.
ممبر اجباری را می توانید برای شروع کار یا جبران ریزش خریداری کنید.
یکی از روش های خوبی که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد جذب ممبر اختیاری می باشد.
این نوع ممبر به این دلیل اختیاری نام گرفته که کاربران پس از دیدن تبلیغات در صورت تمایل خودشان عضو کانال می شوند. همین امر باعث می شود که کانال را دنبال کنند و یا از شما خرید کنند.
نرخ بازدید پست های کانال توسط ممبر اختیاری بالا است.
تبلیغات پاپ آپ ایتا در بین انواع تبلیغات در این پلتفرم پر جذب تر است.
در این روش جذب اختیاری به روشی منحصر بفرد کانال شما برای کاربران زیادی باز می شوند و آنها کانال را می بینند و اگر مایل باشند عضو کانال می شوند.