یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران All-in-One می پرسند این است که چرا All-in-One روشن نمی شود؟ این مشکل برای مصرف کنندگان بسیار نگران کننده است. در اثر فشردگی این حمام ها به زودی قسمت های آنها از کار می افتد. بنابراین می توان گفت یکی از مشکلات رایجی که کاربران این دستگاه با آن مواجه هستند روشن نشدن آل این وان است. لنوو یکی از بهترین تولیدکنندگان All-in-One است. بنابراین این مشکل می تواند برای همه گوشی های لنوو رخ دهد.

همه این وان ها دارای قسمت های داخلی بسیار پیچیده ای هستند. بنابراین برای رفع این مشکل باید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. مهمترین بخش حل این مشکل عیب یابی است. مشکلات آل این وان که باعث روشن نشدن دستگاه می شود معمولاً مربوط به مادربرد، پردازنده یا منبع تغذیه است. با ما همراه باشید تا بدانید چرا All-in-One شما روشن نمی شود و چگونه آن را تعمیر کنید.

دلایل روشن نشدن آل این وان ایسوس


اتصال و جدا کردن کابل ها

هنگامی که در هنگام روشن نشدن All-in-One با مشکلاتی مواجه می شوید، اتصالات و کابل ها و سایر دستگاه های الکترونیکی را بررسی کنید. زیرا در اکثر موارد اگر All-in-One کار نمی کند به دلیل خرابی یا خرابی است. در این صورت آل این وان شما کار نخواهد کرد و استرس زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر مطمئن هستید که بند ناف سالم است، به دنبال علل دیگر باشید.

عیب یابی منبع تغذیه

از دیگر دلایل روشن نشدن آل این وان شما می توان به فن یا منبع تغذیه آسیب دیده اشاره کرد. دو راه برای حل مشکلات منبع تغذیه وجود دارد. راه اول استفاده از منبع تغذیه جایگزین و راه دوم استفاده از همان منبع تغذیه در یک سیستم متفاوت است.

اگر سیستم شما از روش دوم استفاده می کند، می دانید که مشکل به این دلیل نیست. اگر دستگاه All-in-one لنوو شما روشن نمی شود، باید بررسی کنید که آیا سایر قسمت های دستگاه شما باعث این مشکل شده است یا خیر. اگر مطمئن هستید که قسمت قبلی از کار افتاده است، از منبع تغذیه جایگزین استفاده می کنید و دستگاه روشن می شود.

برای تعمیر هر گونه لنوو در یاماک مرکز رسمی و مطمئن با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و با مشاورین ما در نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید.

خرابی هارد دیسک

خرابی هارد All-in-One، اگرچه غیرمعمول است، یکی از دلایل روشن نشدن All-in-One است. قبل از هر کاری، اتصال هارد و منبع تغذیه را بررسی کنید تا از وضعیت هارد مطلع شوید. اگر مشکل از مادربرد یا بایوس و سایر قطعات باشد با این بررسی رفع می شود.

اگر مشکل از هارد است، باید ویندوز را تعویض و دوباره نصب کنید. در مواقعی که هارد دیسک آسیب جدی می بیند، تعمیر یا تعویض این قطعه باید به روش خاصی انجام شود. برای تعمیر یا تعویض هارد دیسک، چون هارد دیسک تمام اطلاعات سیستم را ذخیره می کند، فراموش نکنید که از متخصصان مجرب کمک بگیرید.

مشکلات کارت گرافیک

خرابی کارت گرافیک یکی از دلایل دیگر باز نشدن All-in-One است. به محل قرارگیری کارت گرافیک در اسلات AGP دقت کنید. اگر کارت گرافیک حتی اندکی در سیستم نصب شود منجر به از کار افتادن آن می شود و بنابراین All-in-One Lenovo روشن نمی شود.

کارت گرافیک وظیفه پردازش تمام داده های تصویر در All-in-One را بر عهده دارد. بنابراین خرابی به دلیل عدم نمایش تصویر و قرارگیری صحیح روی دستگاه باعث باز نشدن آل این وان لنوو می شود. در برخی موارد، دستگاه یک صدای ممتد را تکرار می کند و هشدار می دهد که در قسمتی از دستگاه مشکل وجود دارد.

هنگامی که مشکلاتی در حافظه کارت گرافیک یا پردازنده رخ می دهد، سیستم راه اندازی نمی شود. برای حل این مشکل باید کارت گرافیک all-in-one دیجی چه با قطعه اصلی تعویض شود.

رفع مشکل روشن نشدن Lenovo All-in-One

یک واحد تعمیر همه کاره لنوو خدمات خود را در یک بخش جداگانه ارائه می دهد. این واحد شامل خدمات مربوط به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه می باشد. اگر دستگاه شما مشکلی داشت می توانید به این دستگاه مراجعه کنید.

یکی از تخصصی ترین خدمات این بخش، تعویض قطعات می باشد. در صورت لزوم، تمام قطعات فرسوده آل این وان لنوو با قطعات اصلی تعویض می شوند. این مرکز خدمات تعمیر، بازسازی و نوسازی قطعات را ارائه می دهد.

Lenovo مرمت کی دکان

نمایندگی های لنوو مراکز تخصصی هستند که برای ارائه خدمات فروش و تعمیر محصولات ما تأسیس شده اند. هر واحد این مرکز وظیفه خاصی دارد. گستره خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی تعمیرات لنوو، حرفه ای بودن کارکنان واحد تعمیر و فروش، سرعت ارائه خدمات و توجه به اصول مشتری مداری را می توان از جمله مواردی ذکر کرد که باعث افزایش رضایت کاربران می شود. این نمایندگی تعمیرگاه های لنوو دارای این ویژگی ها هستند و به عنوان مراکز مورد اعتماد کاربران و مشتریان شناخته می شوند.