امروزه داشتن تلفن همراه برای هر فردی به یک نیاز تبدیل شده است و گلس گوشی یکی از لوازم جانبی موبایل و محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل است. همانطور که در بسیاری از گوشی های هوشمند دیده می شود، تولیدکنندگان تلفن همراه هر روز کیفیت صفحه نمایش را بهبود می بخشند و بهبود می بخشند. ما از گوریلا گلس، دراگون تریل یا سایر شیشه های ضد خش استفاده می کنیم. هنگامی که تلفن همراه در مکانی پر از شن قرار می گیرد یا به طور ناگهانی سقوط می کند، این عینک محافظ نمی تواند مانع از آسیب دیدن صفحه نمایش شود و اگر در اثر ضربه آسیب ببیند، هزینه زیادی متحمل می شویم و ترک می خورد و این کار را انجام می دهد. کار. لایه امنیتی جانبی

نوعی محافظ صفحه از نظر جنس بدنه

گلس گوشی یکی از لوازم جانبی گوشی موبایل است که هنگام خرید گوشی موبایل به آن فکر می کنید و در انتخاب انواع آن دو راه وجود دارد که چه چیزی بخریم و بهترین محافظ صفحه نمایش کدام است، در این مطلب با ما همراه باشید. بنابراین می توانید هنگام خرید صفحه نمایش، متخصص باشید و بدانید که چگونه کار می کند. سبک، فهرست شده در زیر توضیح خواهیم داد:


محافظ صفحه پلاستیکی

همانطور که از نام این محافظ مشخص است از پلاستیک ساخته شده است و تقریبا می توان گفت اولین نوع محافظ صفحه گوشی موبایل است و از کثیف شدن و ضربه مستقیم گوشی موبایل لمسی جلوگیری می کند. استفاده از این محافظ ها بسیار مشکل است و نیاز به مهارت زیادی دارد زیرا گرد و غبار و ذرات هوا و حتی حباب ها زیر آنها می نشینند و ظاهر ناخوشایندی به صفحه نمایش می دهند. قیمت این محافظ بسیار ارزان است.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای

این نوع حفاظ شیشه ای است اما این شیشه به دلیل گرم بودن و دفع شدن در دمای بالا مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد به همین دلیل مقاومت بالایی دارد که به این نوع صفحه نمایش ها آینه می گویند.

محافظ صفحه مات یا ضد UV

شیشه مات از آسیب و ضربه های ناگهانی کاملا محافظت می کند و این شیشه در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارد. آره، یکی از مزایای دیگر آن این است که نور خورشید روی چشمان شما منعکس نمی شود یا به صفحه گوشی شما آسیب نمی رساند به گونه ای که بازتاب نور را کاهش دهد. به این نوع شیشه ها ضد انعکاس می گویند.

محافظ صفحه نمایش براق

این نوع گلس زیبایی و درخشندگی بی نظیری به گوشی شما می دهد و یکی از بهترین نکات این نوع گلس صافی و درخشندگی آن است. به راحتی با دستمال کاغذی تمیز می شود. ضخامت این نوع شیشه فوق العاده نازک است. و 33 میلیمتر و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش دارد.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی

محافظ صفحه نمایش پریوس شما نیز شیشه ای است، اما دارای ویژگی های خاص. این نوع شیشه فقط می تواند از زاویه راست ببیند و اگر در محیط شلوغ به تلفن همراه خود نگاه می کنید و دستتان سعی می کند به گوشی برسد، چیزی جز سیاه نمی بیند و این عالی است. از این صفحه نمایش ها می توان به کاهش نور آبی و پوشش ضد تشعشع آن و همچنین دارای روکش اولئوفوبیک برای کاهش اثر انگشت و لک اشاره کرد.

صفحه نمایش سرامیکی

سرامیک یک پوشش محافظ یا شیشه سرامیکی است که دقیقاً ترکیبی مشابه شیشه معمولی دارد. 95 تا 98 درصد آن را کریستال های شیشه ای معمولی تشکیل می دهند، اما بخش کوچکی از ناخالصی ها نیز وجود دارد که عمدتاً از سرامیک تشکیل شده است. کریستال های به کار رفته در این نوع شیشه ها اندازه بسیار کوچکی دارند و به طور کلی شیشه های سرامیکی در مراحل اولیه تولید مات بوده و به آنها شیشه سرامیکی مات می گویند. کیفیت و شفافیت صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار نمی دهد بنابراین عناصر جدیدی مانند سیلیکات و کوارتز به شیشه سرامیکی مات اضافه شده و شفافیت آن را افزایش داده و به شیشه سرامیکی شفاف تبدیل می کند. این شیشه از محافظت بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی دارد. همچنین صفحه نمایش را به خوبی پوشش می دهد و اجازه نمی دهد خط و خش روی صفحه ظاهر شود. شیشه سرامیکی شفاف نرم و انعطاف پذیر است و همین نرمی و انعطاف پذیری بالا آن را در برابر ضربه مقاوم کرده است. از آنجایی که این لیوان روغن را دفع نمی کند، انگشتان شما نمی چسبند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

محافظ صفحه نمایش نانو

یکی دیگر از راه های محافظت از صفحه نمایش را می توان صفحه نمایش نانو مایع ارتینگز در نظر گرفت، در برابر تمامی آسیب ها و حوادث بسیار بادوام است و این نوع شیشه به شیشه صفحه می چسبد و با صفحه نمایش در تعامل است و باعث افزایش انعکاس می شود، نگران نباشید. نوشیدنی ها و آب روی این لیوان نشت می کند زیرا به راحتی از خود عبور می کند، زیرا از مواد نانو ساخته شده است. از مزایا و معایب آن می توان به طراحی، ضد آب، استفاده آسان، ماندگاری طولانی و بدون حباب اشاره کرد، اما به یاد داشته باشید که صفحه نمایش را حذف نمی کند و بادوام است.

Protester de pant May، a. می توانید

همانطور که در بالا توضیح دادیم، صفحه نمایش ها از نظر ساخت انواع مختلفی دارند و همچنین به دلیل انواع مختلف گوشی های موبایل، انواع شیشه، برش و منحنی نیز وجود دارد. محافظ صفحه دو بعدی این نوع محافظ صفحه برای گوشی های تخت و کاملا تخت مناسب است و دارای دو بعد طول و عرض می باشد. محافظ های صفحه 2.5 بعدی صاف و مسطح با انحنای ملایم در لبه ها، محافظ های صفحه سه بعدی برای گوشی هایی با انحنای لبه ها و منحنی های دور شیشه مناسب هستند و سازگار با این عینک دارای قاب تفنگ نیز می باشد. .

محافظت از صفحه نمایش با پوشش کامل

گلس فول کاور تمام صفحه نمایش را به طور کامل پوشش می دهد و ویژگی خوبی برای این نوع گلس است. از دیگر مزایای این شیشه می توان به ماندگاری بالا و ضد لک و اثر انگشت، نصب آسان و ضد اثر انگشت اشاره کرد. می خواهم بگویم که حباب است و نقش زیادی در محافظت از صفحه نمایش گوشی شما دارد. شیشه فول کاور بسیار محبوب است و در ابعاد سه بعدی و سایر ابعاد ساخته می شود.

مزایای استفاده از محافظ صفحه نمایش

ممکن است مواقعی پیش بیاید که وقتی بیرون از خانه هستید و با تلفن صحبت می کنید ناگهان موبایل خود را گم کنید، اگر در آن زمان محافظ صفحه داشته باشید می تواند از شدت ضربه جلوگیری کند. به صفحه اصلی منتقل نمی شود، استفاده از عینک هایی با کارایی متفاوت می تواند کار با گوشی را راحت تر کند، مثلاً عینک هایی با خاصیت ضد تشعشع، استفاده از گوشی را در خارج و. قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا عینک در برابر لک و اثر انگشت شستن صفحه نمایش را آسان و آسان می کند.

ویژگی های یک فیلم محافظ خوب و با کیفیت چیست؟

دارای سختی 9H است

همه ما می دانیم که گوشی واقعی است و از آن استفاده کرده ایم. اما اطلاعات کافی در مورد بهترین نوع شیشه گوشی وجود ندارد. 10 و سختی بهترین شیشه موجود در بازار 9H است. یعنی با یک مداد با سختی 9H و بالاتر آن را می خراشید و هیچ کار دیگری انجام نمی دهد. یک خراش بپوشید.

دارای روکش نانو ضد چربی و اثر انگشت

اگر سرتان شلوغ است و کارهای زیادی را همزمان انجام می دهید، تمیز و بدون چربی بودن صفحه نمایش گوشی برای شما بسیار مهم است، این فناوری شیشه باعث راحتی آن می شود و چربی و اثر انگشت باقی نمی گذارد.

شیشه 9 بعدی برای گوشی

این نوع شیشه از فناوری فیلترهای نوری مخصوص برای افزایش نور عبوری از شیشه استفاده می کند و پس از استفاده از گلس روی گوشی موبایل افت تصویر را احساس نخواهید کرد، در شیشه سکوریت شده 9D ضخامت آن کاهش می یابد تا نور به خوبی از شیشه عبور می کند تا رنگ واقعی و کیفیت تصویر به کاربر منتقل شود.

محافظ صفحه نمایش خراب تاثیری ندارد؟

همانطور که تا اینجا توضیح دادیم نقش اصلی محافظ صفحه نمایش جذب ضربه موبایل و جلوگیری از خراشیدگی صفحه نمایش اصلی است.صفحه نمایش های شیشه ای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و در صورت بروز حوادث ناگهانی باعث پارگی می شوند. محافظ صفحه از ضربه زیاد بر روی صفحه نمایش اصلی جلوگیری می کند و در نتیجه در بیشتر موارد آسیب تلفن همراه ایجاد می شود.صفحه نمایش دست نخورده باقی می ماند و با هزینه بسیار کم می توانید یک گلس جدید نصب کنید.