امروزه بازار دستگاه های لیزر موهای زائد بسیار پررونق است. دلیل محبوبیت این بازار البته تنوع مدل های مختلف این دستگاه ها و استفاده از آنها برای رفع نیاز مشتریان با رنگ پوست و موی متفاوت است. در این بین حتما نام دستگاه الکساندرایت یا الکس را شنیده اید. لیزر الکساندرایت یکی از پیشگامان صنعت لیزر موهای زائد است و جدیدترین و پیشرفته ترین مدل آن لیزر کاندلا الکساندرایت می باشد.

آیا تو از درد الکس کندلا در امان هستی؟

دستگاه الکساندرایت در دنیا بسیار محبوب است و کاندلا یکی از معروف ترین تولید کنندگان در زمینه دستگاه های لیزر پوست و مو می باشد. لیزر الکساندرایت مخصوصا برای پوست های روشن و تیره مفید است. در زمینه رفع موهای زائد بی نظیر است و قیمت آن چندین برابر سایر دستگاه های لیزر پوست، مو و زیبایی است.

این دستگاه از سنگی به نام الکسا برای ایجاد طول موج 755 نانومتر استفاده می کند. لیزر پس از هیجان زده شدن توسط منبع انرژی قدرتمند، رنگ سبزی از خود ساطع می کند که به طور دقیق، طول موج 755 نانومتر را منتشر می کند. دستگاه های مشابه فاقد کارایی و دقت لیزر الکساندرایت کاندلا هستند.

چرا الکساندریت و چرا شمع الکس؟

یکی از دلایلی که بسیاری از کلینیک ها و مراکز لیزر درمانی و زیبایی به لیزر الکساندرایت روی می آورند، هزینه ای است که مشتریان می توانند در هر جلسه بپردازند. این قیمت نسبت به سایر دستگاه های لیزر موجود در بازار مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، مقاومت و دوام بالا از دیگر موارد مهمی است که باعث افزایش طول عمر این ماده می شود.

روش خنک کننده الکس کاندلا بسیار موثر است و برای کاهش درد و ناراحتی در حین لیزر درمانی استفاده شده است. تا زمانی که نیازی به استفاده از کرم بی حس کننده قبل از لیزر موهای زائد با این دستگاه نداشته باشید.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به دقت و قابلیت تنظیم بالای آن اشاره کرد که برخی از دستگاه های لیزر مو در بازار به آن مجهز شده اند. این طول موج به دلیل عمق نفوذ بالا، تأثیر بسیار سریع و دقیقی بر روی فولیکول های مو که سلول های بنیادی مو نامیده می شوند، می گذارد و بدون آسیب رساندن به سایر سلول ها و بافت ها، پس از انجام تعداد جلسات مورد نیاز، حذف دائمی موهای زائد، آن ها را از بین می برد. به دست می آید و به دنبال آن اضافی.

چند جلسه لیزر با الکس کندلا کافی است؟

تعداد جلسات لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولاً در اولین مراجعه به مرکز لیزر توسط پزشک تعیین می شود. یکی از عوامل مهم در تعیین جلسه لیزر، ناحیه لیزر شده است. قسمت های مختلف مو نیاز به جلسات متفاوتی دارد. البته عواملی مانند رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت در ریزش مو نقش دارند.