برای تعیین قیمت درب شیشه ای اتوماتیک فاکتورهای زیر را باید در نظر گرفت:

مهم ترین عامل در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای نوع بسته بندی انتخابی است. برندهای مختلف درب اتوماتیک هر کدام مشخصات خاص خود را دارند و معمولا دو قسمت اصلی خودرو و محدوده موتور قیمت نهایی آنها را تعیین می کند. بسته به نیاز خود، تعداد باز و بسته شدن درب، ارتفاع و سرعت مورد نیاز، تجهیزات ویژه و گارانتی، می توانید از بین پکیج های متعدد رامادور، پکیج مناسب را انتخاب کنید.

درب اتوماتیک مجهز به فریم های مختلف ساخته شده در چندین مدل باریک و پهن پارچه و نبافته، رنگ الکترواستاتیک یا لاک آنودایز هستند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند. علاوه بر این، این قاب ها را می توان با صفحات فولادی با رنگ های مختلف پوشاند که قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارند.

اندازه، میزان شیشه استفاده شده و ظاهر منظم یا خمیده به طور مستقیم بر قیمت درب اتوماتیک تاثیر می گذارد.

ایجاد طرح های مختلف مانند لوگوی تجاری این شرکت بر روی شیشه یکی از عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

رنگ های مختلف مرتبط با مجموعه شیشه مانند: شفاف، دودی، مسی و غیره. عوامل مهمی هستند که بر قیمت تاثیر می گذارند.

معرفی مختصر درب اتوماتیک شیشه ای

درب ها جزء اصلی ساختمان ها هستند و همواره به عنوان قطعات پرتردد توجه مردم را به خود جلب کرده اند و از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی در روند شکل گیری و توسعه آنها ایجاد شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهم آن در زندگی جامعه بشری، درب ها شکل سابق خود را از دست داده اند و اکنون از نمونه های اتوماتیک استفاده می شود.

درب های اتوماتیک به درهایی گفته می شود که با قطعات و ابزارهایی که از بیرون کار دیده نمی شوند به طور خودکار باز و بسته می شوند. امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان ها مانند بیمارستان ها، مغازه ها، سازمان ها و ... که محل های پرتردد هستند استفاده می شود. در واقع خواست معماران و مدیران ارشد این ساختمان ها استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ایپاکو است زیرا دارای مزایای بی شماری است که یکی از مزیت های آن عدم وجود دستگیره در باز و بسته شدن درب هاست که مزایای قابل توجهی دارد. موثر در جلوگیری از گسترش بیماری های عفونی.

مراحل نصب درب اتوماتیک شیشه ای

1. بیایید بگوییم:

درب اتوماتیک برای نصب به سازه ای مستحکم نیاز دارد که بتواند وزن لوازم جانبی درب اتوماتیک را تحمل کند، این سازه با جعبه های آهنی در اندازه های مختلف (40*40، 40*60، 40*80، 40*100) دور دهانه ساخته شده است. از آنجایی که محل نصب هر پروژه از نظر ابعاد، استحکام و زیرساخت کار متفاوت است، شاسی هر پروژه با دیگری متفاوت خواهد بود و میزان استفاده از تعداد و نوع جعبه ها با قضاوت کارشناس تعیین می شود.

2. نصب فریم U و درب های ثابت:

به دلیل سفتی شیشه ثابت، قاب U به قوطی پیچ می شود تا قاب ثابت با لغزش داخل آن ثابت شود. در این قسمت کوچکترین تفاوت از طرف نصب می تواند منجر به اختلال در کار نصب شده شود، باید آن را باز کرده و مجددا نصب کنید.

3. بسته ها و ویندوزهای قابل حمل را نصب کنید:

این پکیج مربوط به جعبه درب اتوماتیک و لوازم داخلی شامل: موتور، جعبه فرمان، تعلیق و ... می باشد که در جعبه بالای دهانه نصب شده و سپس لولاهای متحرک به کیس متصل می شوند. کاری که آویز داخل بسته انجام می دهد.

4. نصب قاب در وسط دهانه:

شیشه متحرک در راستای شیشه ثابت قرار می گیرد، زیرا روی شیشه ثابت U قرار می گیرد، در نتیجه بین قسمت بالایی لت های متحرک و محفظه درب اتوماتیک که یکسان است، فاصله ایجاد می شود. به عنوان قاب U قاب مخصوص پر می شود که به آن قاب وسط دهانه می گویند که از دو قسمت تشکیل شده است.

5. نصب نوری و سوئیچ چند حالته:

نصب چشمی و کلید چندکاره در مراحل پایانی کار می باشد. و در نهایت نوبت به نصب کلیدهایی می رسد که وضعیت در را تعیین می کنند. در نهایت یک پوشش قرار داده می شود که محتویات داخل کیس را پنهان می کند.

6. نصب و راه اندازی:

در مرحله آخر تست کرکره برقی می آید و سنسورها باید ورود و خروج افراد را تشخیص دهند و درب به درستی باز و بسته شود و در نهایت کار به کارفرما سپرده شود.

مزایای شیشه برقی

درب اتوماتیک شیشه ای حمل و نقل سریع و آسان را برای همه افراد از جمله کودکان، سالمندان، معلولان و افراد ضعیف فراهم می کند.

از آنجایی که تیر بازکنی وجود ندارد و به دیوار یا تخته های تاشو ثابت نمی شود، درب کشویی برقی برای مکان هایی با فضای محدود یا فضای دسترسی محدود بسیار مناسب است و می خواهیم از حداکثر فضا استفاده کنیم. وارد شدن.

درب های اتوماتیک کشویی هنگام باز و بسته شدن صدا ایجاد نمی کنند و برای محیط های شلوغ به شدت توصیه می شوند.

آنها در رنگ های مختلف مانند: مشکی، سفید مات، نقره ای، طلایی، شامپاین و همچنین فلز طلایی و نقره ای ساخته می شوند و به راحتی با محیط هماهنگ می شوند.

شیشه ساختار اصلی درب های اتوماتیک شیشه ای است و به همین دلیل مانع عبور نور نمی شود و می توانید دید کاملی از محیط بیرون داشته باشید.

درب های اتوماتیک امنیت خوبی را فراهم می کنند و حتی با نصب اکسس کنترل می توان با استفاده از رمز، اثر انگشت، کارت یا برچسب وارد شد.

یکی دیگر از مزایای این درب برقی جلوگیری از هدر رفتن انرژی است.

معایب درب اتوماتیک مغازه

در صورت قطع برق و کمبود باتری و قفل مکانیکی، درب خراب می شود و به صورت دستی باز و بسته می شود و امنیت را کاهش می دهد.

آنها گرانتر از درهای شیشه ای معمولی هستند.

آنها برای عملکرد صحیح نیاز به نگهداری در طول زمان دارند.

از آنجایی که در طیف لوازم خانگی قرار می گیرند، نوسانات برق تهدیدی برای آنها محسوب می شود.