رابطه طرز لباس پوشیدن و شخصیت آنها با روانشناسی رنگ فاطمه حبشی
اولین تاثیری که یک شخص روی ما می گذارد، نحوه لباس پوشیدن ماست. در حالی که همه ما می دانیم که افراد را نمی توان از روی ظاهرشان قضاوت کرد، تأثیری که یک فرد می تواند روی ما بگذارد بیش از هر چیز دیگری است. مدل لباس پوشیدن هم برای خانم ها و هم برای آقایان، همه می توانند تاثیر زیادی در مهمانی دوم بگذارند، در حالی که خانم ها عاشق گوش های خود می شوند، اما نحوه لباس های شب دیگر برای آنها بسیار مهم است و آقایان نیز به طرز لباس پوشیدن خانم ها توجه می کنند. و اهمیتی که به طرز لباس پوشیدنشان می دهند.
همه ما دوست داریم لباس بپوشیم و ظاهر خوبی داشته باشیم یا بیشتر مردم دوست دارند مطابق مد روز دنیا لباس بپوشند. نظر افراد در مورد لباس پوشیدن به سلیقه آنها بستگی دارد. اما انواع مختلفی از سبک لباس وجود دارد. در این مقاله می خواهیم در این زمینه همراه شما باشیم، پس توصیه می کنیم با ما همراه باشید.
سرفصل های اصلی این صفحه
لباس های شیک بپوشید
برخی از مردان فقط برای مجالس، مجالس و مجالس رسمی کت و شلوار می پوشند، اما کت و شلوار نه تنها جذابیت مرد را تا حد زیادی افزایش می دهد، بلکه چشم زنان کت و شلوار و شلوار مردانه را تحت تاثیر قرار می دهد. این شخص از اینکه خود را مورد قدردانی می بیند خوشحال است.
همچنین بخوانید: میکروکارنت (شبه بوتاکس) چیست؟ (آموزش ویژه میکرو کامپیوتر)
بنابراین توصیه می شود از لباسی استفاده کنید که فرم مناسبی روی اندام شما داشته باشد و واقعاً با تاپ شما هماهنگ باشد و به اندام شما بیاید. این باعث می شود شانه های شما پهن تر و بازوهای شما ضخیم تر شود. از نظر روانشناسی، وضعیت پوشیدن کت و شلوار بر تن مردان، یکی از فواید سلامتی و جسمی آن است.
استراتژی لباس برای زنان
از آنجایی که خانم های ایرانی نسبت به آقایان می توانند از رنگ های طبیعی و متنوع در لباس های خود استفاده کنند، یک برش ساده و بی رنگ می تواند جذابیت و منحصر به فرد بودن آنها را نشان دهد و این سادگی را با هر استایلی می توان ترکیب کرد.
استفاده از رنگ هایی از دسته رنگ های طبیعی مانند مشکی، مشکی، خاکستری یا خاکستری با رنگ های زنده تر جلوه بهتری می دهد. بنابراین در کنار این رنگ ها بهتر است از کیف و کفش هایی با رنگ های زنده تر استفاده کنید.
تاثیر رنگ لباس
رنگ می تواند احساسات افراد را تحریک یا آرام کند. حتی رنگ می تواند احساسات را در فرد برانگیزد. رنگ شادی و غم را برمی انگیزد و رنگ لباس انرژی را به اطرافیان منتقل می کند.
در این مقاله به برخی از پیام‌هایی که رنگ لباس به دنیای اطرافمان منتقل می‌کند، خواهیم پرداخت:
قرمز نمادی از استقامت ذهنی است
رنگ مشکی باعث می شود فرد لاغرتر به نظر برسد
زرد یک رنگ گرم است و انرژی مثبت ایجاد می کند
نارنجی رنگ شادی، نور و انرژی است
صورتی رنگی است که افراد را جوانتر از سن خود نشان می دهد
بنفش رنگی است که بار معنوی را به دوش می کشد و به افراد ارزش می دهد
رنگ سبز احساسات طبیعت و آرامش و شادی را برمی انگیزد
آبی نماد اعتماد، وفاداری، فداکاری و توجه است
قهوه ای رنگ ارتباط با واقعیت است
همچنین بخوانید : چگونه روسری و روسری صورت را زیبا می کند
استفاده از کیف های مختلف برای استایل زنانه
کیف های زنانه شیک با بند یا زنجیر بلند برای مجالس رسمی و رسمی مناسب هستند. در حالت مد، جدای از ظاهر رسمی، می توانید کیف خود را به کناری پرتاب کنید تا ظاهر خود را زنانه تر از کیف های حجیمی که معمولا برای کارهای اداری و شرکتی استفاده می شود، نشان دهید. می توانید رنگ کیف را با کفش هایتان هماهنگ کنید. یک ترکیب رنگی پر جنب و جوش.
مطابق فرم بدن خود لباس بپوشید
اکثر طراحان و طراحان مد معتقدند که وقتی لباسی متناسب با اندام خود پیدا می کنید، باید تا حد زیادی از آن الگو پیروی کنید. مثلا اگر اندام نرم و کوچکی دارید لباس های خیلی بلند نپوشید و یا اگر اندام درشتی دارید لباس هایی با طرح افقی را فراموش نکنید و از طرحی ساده و شیک استفاده کنید.
رابطه بین لباس و شخصیت (روانشناسی لباس)