سایت دی جی تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی تعمیر ، خدمات و سرویس انواع لپ تاپ و تبلت ، اسپیکر، ویدئوپروژکتور، تجهیزات استودیو، ادوات موسیقی، ماشین های اداری ، بردهای هوشمند ، تجهیزات ایمنی ،UPS و ALL IN ONE و در بخش لوازم خانگی خدمات و سرویس انواع ماکروویو، غذاساز، ابمیوه گیری، همزن برقی، اتو، سشوار، جاروبرقی، هیتر برقی و آون توستر را با کادری مجرب و تجهیزات بروز به هموطنان سراسر کشور ارائه می دهد.

خدمات دی جی تعمیر

خدمات دیجی تعمیر در بخش لوازم دیجیتال شامل تعمیرات مادربرد، برد الکترونیکی انواع نوت بوک و لپ تاپ ، تعویض چیپ گرافیک ، تعویض و ارتقا رم، هارد ، CPU لپ تاپ ، نوت بوک و PC . نصب برنامه و آنتی ویروس ، بازیابی اطلاعات، تعمیر و تعویض LCD ، LED و کیبورد ، تعمیر و تعویض قاب و لولا لپ تاپ ، فروش انواع آداپتور و باتری لپ تاپ و نوت بوک ، تعمیر یو پی اس ، اسپیکر می باشد.

سایت blsco.ir

مجموعه لپ تاپ بهار (www.blsco.ir) با مدیریت مهندس محمدرضا حیدری در سال 1383 به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات , واردات و پخش قطعات لپ تاپ با برند BLS در کشور کویت شروع به کار کرد . پس از کسب موفقیت های متوالی با شعار همیشه با شما اقدام به گسترش شعب در شیراز و اصفهان کرد .سپس لپ تاپ بهار قدم در راه به نهایت رساندن خدمت رسانی در زمینه کاری خود و تعیین استاندارد های جدید در بازار کار شیراز و ایران گذاشت وفعالیت خود را به صورت فیزیکی و آنلاین ادامه و گسترش می دهد .هدف مجموعه blsco در اختیار گذاشتن بزرگترین مجموعه قطعات لپ تاپ در ایران برای هر ایرانی در فاصله چند کلیک است . مجموعه ای عظیم از بزرگترین برند های جهان همچون ایسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای خریدهر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ , صفحه نمایش , رم , کیبرد , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد .

سایت ترابایت سرویس

مرکز گارانتی و خدمات ترابایت سرویس با راه اندازی کلینیک فوق تخصصی تعمیرات لپ تاپ و تیم فنی و کارشناسان خبره و واجد شرایط در برندهای مختلف اقدام به تعمیر، سرویس و پشتیبانی تمام مدل های لپ تاپ Laptop نموده است . موفقیت ما در تعمیرات لپ تاپ Repair Laptop و خدمات آن بیش از 95% بوده است . عیب یابی و کارشناسی در تمامی کلینیک های فوق تخصصی تعمیرات لپ تاپ Laptop رایگان میباشد.

سایت a4baz

سرویس تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های کامپیوتری و انواع لپ تاپ است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار کامپیوتر را ثبت کنید.

تعمیر لپ تاپ در محل یکی از خدمات آچارباز است. متخصصان آچارباز تمامی اقدامات لازم برای تعمیر و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، که برای لپ تاپ شما نیاز باشد را انجام می‌دهند. هرگونه مشکلی از قبیل:

· کند شدن کامپیوتر

· شناسایی نشدن پاور

· سوختن پاور کامپیوتر

· خرابی گرافیک کامپیوتر

· ویروسی شدن کامپیوتر

· شناسایی نشدن درایورها

· خرابی کارت صدا کامپیوتر

· سوختن مادربورد کامپیوتر

· بالا نیامدن ویندوز کامپیوتر

· شناسایی نشدن هارد کامپیوتر

· بوق‌های ممتد مادربورد کامپیوتر

· ری استارت شدن پیاپی کامپیوتر

· وجود پارازیت در زمینه تصاویر مانیتور

· روشن شدن کامپیوتر با صدای ناهنجار

· خاموش شدن کامپیوتر بلافاصله بعد از روشن شدن

· و ...