پوست یکی از حساس ترین و قدرتمندترین قسمت های بدن انسان است که اگر خراش کوچکی روی آن وارد شود بسیار ناخوشایند است. این در مورد زیبایی پوست است که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. تقریباً 78 درصد از افراد جامعه مشکلات پوستی دارند و برای حل مشکل پوست آماده انجام هر کاری هستند. یکی از راه های پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن است که نتایج بسیار خوبی با کمترین عوارض به همراه دارد.


میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یکی از بهترین لایه بردارهای پوست است، این دستگاه لایه بسیار نازکی از مواد معدنی را روی پوست شما اعمال می کند. توجه داشته باشید که این ماده معدنی کاملا سمی است و همان پودر اکسیدی که در نهایت استفاده می شود حذف می شود. لایه بیرونی مرده و ناخواسته پوست باعث فعال شدن و جوانسازی پوست می شود


فواید پاکسازی پوست (همراه با میکرودرم ابریژن): دکتر فاطمه حبشی

1- بهبود سن و لکه های تیره، روشن شدن پوست و بهبود پوست تیره (بغل و کشاله ران)

2-لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث شادابی آن می شود

3- کاهش چین و چروک زیر پوست صورت مانند خطوط ریز دور چشم

4-کاهش منافذ ریز یا منافذ باز و بهبود و کاهش آنها

5- عمیق ترین اثر میکرودرم ابریژن افزایش غلظت کلاژن در پوست است، ماده ای که بیشترین تاثیر را در شادابی و جوانی پوست صورت دارد.


معایب پاکسازی پوست (استفاده از میکرودرم ابریژن) چیست؟

تا آنجا که به مزایا و معایب عمل های زیبایی مربوط می شود، شرط این است که خدمات یا عمل باید توسط متخصصان و کارشناسان انجام شود و نه توسط تکنسین های بی تجربه. به اطلاع می رسانیم دستگاه میکرودرم ابریژن که بر اساس خطاها و اشتباهات شخص انجام دهنده خدمات می باشد، هیچگونه عارضه ای ایجاد نمی کند زیرا محصولی است که تمامی گواهینامه های مربوطه را از موسسات و سازمان های مربوطه دریافت کرده و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است.


هزینه پاکسازی پوست (با میکرودرم ابریژن) چقدر است؟

قیمت میکرودرم ابریژن فاکتورهای خاص خودش را دارد، یکی از فاکتورها وسعت ناحیه ای است که باید تمیز شود، تعداد جلساتی که فرد برای تمیز کردن پوست مراجعه می کند و همچنین حقوق مطب. شما نیاز دارید. توجه داشته باشید که این مرکز دارای سوابق و سابقه کاری خوبی است. فاطمه حبشی