همانطور که در مقالات مختلف به آن اشاره کرده ایم، محتوای ارزشمند ایجاد کنید. محتوای داخلی به بهبود سایت و به خصوص در توسعه کلمه و ارزش صفحات داخلی کمک می کند. محتوای جامع و انحصاری مرتبط با موضوع سایت باید ویژگی های مشخصی داشته باشد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. در وبلاگ مشترک شوید.

هر سایتی که می بینید، هر مقاله ای هزاران کلمه دارد، توانایی استفاده از کلمات به شما فرصت می دهد. اگر بخواهید تگ های بیشتری برای مقاله ایجاد کنید، تگ ها و برچسب ها برای لینک های داخلی در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید که می توانید آنها را به یک لینک خارجی هدایت کنید که بسیار بهتر است. برچسبی که ایجاد می کنید باید در محتوای شما مرکزی باشد و حداقل یک بار از آن در محتوای خود استفاده کرده اید.



شماره تگ هر مقاله چقدر است؟

این بحث در بین کارشناسان سئو بسیار بحث برانگیز است و پاسخ های مختلفی برای آن وجود دارد، تعداد تگ های هر مقاله به تعداد کاراکترهای محتوا بستگی دارد.

به ایجاد برچسب های بیشتر توجه کنید، محتوا را تحریف نکنید. این کار مخاطبان شما را خسته می‌کند و از ماندن در سایت دلسرد می‌شود، توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید تگ‌های بیشتری ایجاد کنید، محتوای خود را به دسته‌های مختلف تقسیم کنید.

اهمیت پیوند کلمات در قلب محتوا

سعی کنید کلمات مربوط به دسته ها یا برچسب هایی را که قبلا ایجاد کرده اید ترکیب کنید.کاربران روی کلمه مرتبط کلیک می کنند تا به صفحه ای با مقالات زیادی مرتبط با آن کلمه بروند که به مخاطبان شما کمک می کند و خود گوگل بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که باید از ایجاد لینک های زیاد و لینک های کلیدی مشابه خودداری کنید زیرا مقاله شما ارزش کمتری برای مخاطب خواهد داشت.

در یک مقاله 1000 کاراکتری، 4 تا 6 کلمه مرتبط خوب است. تراکم کلمات مرتبط را بیشتر در نظر بگیرید و آنها را مرتبط کنید و هنگام تبدیل به برند از این کلمه استفاده کنید.



مثال زیر را در نظر بگیرید

کلمه:

خرید موبایل با تخفیف

ارتباط دادن

خرید تلفن همراه 》 پیوند به بخش تلفن های همراه

این جمله را برچسب بزنید

خرید تلفن همراه خرید تلفن همراه با تخفیف

علامت

عناوین برجسته و متمایز به نشان دادن مقالات شما در نتایج جستجو کمک می کنند. سعی کنید مقالات موضوعی را با تگ های H2، سرفصل ها با تگ های H2 و نکات محتوا را با تگ های H3 و H4 ایجاد کنید. تبدیل به برچسب.


url lõim

این سوال بارها توسط بسیاری از دوستان پرسیده شده است که آیا آدرس دسته بندی و برچسب مقاله به زبان انگلیسی است یا فارسی، در پاسخ باید گفت، آدرس فارسی پست دارای کاراکترهای زیادی است و امکان صاف کردن صفحات را برای مخاطب فراهم می کند. آدرس پست شما بسیار ضعیف است و کند است و یکی دیگر از مزیت های آدرس فارسی باری بر روی پایگاه داده شماست اما ویژگی کامل و متفاوت آدرس فارسی مراجعه مستقیم به کلیدواژه اصلی شماست.

لینک مقاله: https://blogten.ir/create-valuable-content/