الانزا > آرایش و زیبایی > راهنمای استفاده از آرایش > چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

فرزانه واقعی است

کسانی که ارسال کردند

فرزانه سلطنتی است

11 دقیقه برای خواندن

طرز استفاده از کرم پودر

یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی، کرم پودر است که به داشتن پوستی صاف و یکدست کمک می کند. عزیزان من همه شما روش استفاده از کرم پودر را بلدید. اما رعایت نکات ساده کمک می کند آرایش نهایی شما بسیار زیبا و طبیعی به نظر برسد.

به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بهترین روش استفاده از کرم پودر برای انواع پوست را توضیح دهیم و نکات مهم را با شما در میان بگذاریم. به همین دلیل توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

طرز استفاده از کرم پودر

قبل از رفتن به روش استفاده از کرم پودر، حتما به یاد داشته باشید که هدف از استفاده از این محصول، روشن و یکنواخت شدن رنگ پوست و عدم تغییر رنگ آن است! بنابراین، هنگام خرید کرم پودر، حتما به رنگ پوست خود توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی پوست شما همخوانی داشته باشد.

نحوه استفاده از کرم پودر

نحوه استفاده از کرم پودر در مراحل زیر:

مرحله اول: پوست را تمیز کنید

حتی اگر از بهترین راه برای استفاده از کرم پودر روی پوست آسیب دیده استفاده کنید، مطمئن باشید که نتیجه خوبی نخواهید دید. بنابراین، قبل از شروع آرایش، بهتر است از یک پاک کننده صورت استفاده کنید تا آلودگی، روغن و بقایای آرایش قبلی را به طور کامل از روی پوست پاک کنید.

مرحله 2: از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید

صرف نظر از نوع پوست شما، یکی از مهم ترین مراحل استفاده از کرم، استفاده از مرطوب کننده و پرایمر متناسب با نوع پوست شما است. این محصولات پوست شما را برای زیرسازی و آرایش کامل آماده می کنند.

مرحله سوم: کرم پودر را با برس یا مخلوط کن بزنید

اگر عادت دارید کرم زیرسازی را با انگشتانتان روی پوستتان بزنید، باید بگوییم که این روش چندان مناسب نیست و علاوه بر اینکه عمر آرایش شما را کاهش می دهد، باعث کاهش پوشش زیرسازی کرم شما نیز می شود. بنابراین توصیه می کنیم هنگام استفاده از کرم پودر استفاده از برس مخصوص آرایش یا اسفنج را فراموش نکنید.

برای این منظور از یک برس سر صاف، نرم و فشرده استفاده کنید. بدین ترتیب مقدار مناسبی از کرم پودر را روی پوست خود بمالید و برس را روی صورت خود به صورت دورانی حرکت دهید تا کاملا مات و یکدست شود.

اگر می خواهید از مخلوط کن آرایشی استفاده کنید، ابتدا اسفنج را بشویید و آب اضافی آن را کاملا بگیرید تا کمی مرطوب بماند. سپس مقدار مناسبی از کرم پودر را پشت دست بریزید و با مخلوط کن بگیرید و با حرکات نرم کرم پودر را روی تمام قسمت های صورت پخش کنید.

مرجع:https://moorashin.com