این رئالیتی شو نقطه مقابل ساخته جدید سعید ابوطالب است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. رئالیت شو برعکس بازی عقل و کسر است و برخلاف بازی مافیایی شب و روز است. واقعیت نمایش واقعی مانند دیگر بازی های مافیایی و باس، جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

معرفی یک برنامه جذاب AR

Anti Series یک برنامه نمایش خانگی جدید است که به صورت رئالیتی شو اجرا می شود. نمایش مسابقه ای، ضد بازی با بازی مجید واشقانی و حضور جمعی از بازیگران محبوب است. ابوطالب که پس از کار بر روی پلتفرم های مختلف، تجربه ساخت بسیاری از رئالیتی شوها را دارد، گفت که این بار با «جاد» می آید.

نوازنده: مجید واشقانی

نویسنده و کارگردان: سعید ابوطالب

ژانر: نمایش واقعی، نمایش بازی در مقابل

مجید واشقانی به عنوان مدیر اجرایی این برنامه منصوب شد. این یک بازی چندوظیفه ای مبتنی بر حدس زدن و کسر است. اما تفاوت بازی مافیا در این است که شب و روز ندارد و مبتنی بر تحلیل شخصی و گوش دادن به گفتار و رفتار دیگران است.

تاریخچه نمایش های ضد واقعیت چیست؟

این داستان در سال 1986 در پاریس اتفاق افتاد. در این هنگام گروهی از مسافران وارد این شهر شدند و ناگهان توسط جاسوسان ربوده شدند. این سریال مبارزه بین جاسوسان و جنایتکاران را نشان می دهد. بازدید از فصل دوم سریال پدرخوانده و ناتو توصیه می شود.

بازی چطوره

صحبت کردن "علیه" شامل مواردی مانند تیراندازی، درخواست دستگیری، ملاقات، درخواست مبادله و به خواب رفتن است. سعید ابوطالب و تیم خلاقش با دقت تمام این جزئیات را طراحی کردند.

مانند بسیاری از بازی های مافیایی، در این بازی نیز با دو گروه کلی روبرو خواهیم بود. در واقع یک گروه به چند بخش تقسیم می شود:

کوستا بلانکا: ضد جاسوسان، گروگان ها و گردشگران

سمت تاریک: جاسوسان

این بازی به سبک منظره روسی طراحی شده است و شبی در آن وجود ندارد. بازیکنان وظیفه دارند دوستان خود را که در آن روزها در اردو هستند پیدا کنند.

ضد جاسوس افزار

آنتی تایپ ها در واقع سه گروه هستند و اعضای آنها به شرح زیر است:

1 رشته

2 ماموران ضد جاسوسی

ماموران مسلح هستند و هر کدام یک اسلحه دارند.

گردشگران و گروگان ها

در سناریوی بازی دو مهمان و دو پیاده داریم. اینها بخشی از سمت سفید بازی محسوب می شوند، اما هیچ ارتباطی با خودی ها ندارند.

یک جاسوس

کارآگاهان یک تیم سه نفره تشکیل می دهند که به شرح زیر است.

1 صفحه

2 جاسوس

همانطور که گفته شد بازی اصلا حالت شب ندارد و جاسوس ها همدیگر را نمی شناسند! 2 جاسوس یک کلمه رمز بسیار مهم دارند و از طریق این کلمه باید همدیگر را در روز معرفی پیدا کنند. در قسمت جاسوسی باید به نکات زیر توجه کنید:

جاسوس نام مخفی را نمی داند و دوستانش را به راحتی پیدا نمی کند.

سرگرد شهر کلمه رمز را می داند و می تواند از آن برای شناسایی جاسوسان استفاده کند.

همه افراد در سمت تاریک مسلح هستند.

روند بازی

بازیکنان باید به نوبت صحبت کنند و استدلال های خود را ارائه دهند. هر بازیکن می تواند یکی از چهار کار را انجام دهد:

درخواست حکم توقیف

ملاقات

تبادل

آتش

نکته بسیار مهم: هر بازیکن برای هر یک از آیتم های فوق تنها یک کوپن دارد و باید در استفاده از کوپن های خود بسیار دقت کند.

استعلام وضعیت

در این حالت بازی، سوال وضعیت فقط یک بار امکان پذیر است و آن هم زمانی است که زندان شهر پر است. این درخواست توسط اپراتور انجام می شود.

درخواست حکم جستجو و توقیف

هر بازیکن می تواند یکی از بازیکنان بازی را انتخاب کند و حکم بازداشت صادر کند. این امر بازیکن مظنون را به اجماع می رساند و در صورت کسب آرای لازم او را روانه زندان می کند.

هوی

اگر کسی در زندان باشد، هرکسی می تواند از او بخواهد که او را ببیند. در این گفت و گو، طرف بازداشت شده توسط مجری و خطاهای دروغگویی وی در این دیدار توضیح داده می شود.

تجارت

با انتخاب این گزینه بازیکن می تواند یکی از زندانیان را با یکی از بازیکنان بازی معامله کند. این مبادله یک نکته بسیار مهم دارد و برای انجام این کار لازم است یکی از این دو نفر گروگان باشد.

شلیک

اگر فرد مسلح باشد می تواند اعلام کند که قصد تیراندازی دارد. آشپزی دو نکته بسیار مهم دارد:

شوت باید به فردی که در سمت مقابل تیرانداز قرار دارد برخورد کند، در غیر این صورت یک نتیجه معکوس زده می شود و فرد باید بازی را ترک کند.


مشاهده متن کامل: https://tmk.ir/series/102077