فرش طرح 55006 پوسته گلی از سری محصولات 1500 شانه فرش زمرد مشهد می باشد که در طول 4500 تولید می شود.به وزن فرش عموما شانه می گویند. شانه فرش معمولاً با توجه به تعداد رنگ در هر متر تعیین می شود و عامل اصلی تعیین کننده قیمت فرش ماشینی به حساب می آید، زیرا طرح ها با افزایش ظرافت بیشتری پیدا می کنند. به عنوان مثال، اگر فرش 1500 شانه وارد شود، باید 150 گره در هر 10 سانتی متر فرش "عرض" وجود داشته باشد. تراکم طولی مشابه تراکم عرضی است و اختلاف آن با نصف "طولی" فرش مشخص می شود و سپس در 2 ضرب می شود، یعنی اگر وزن فرش را 4500 می گویند، یعنی در 10 سانتی متر طول فرش باید 225 گره وجود داشته باشد.

نوع فیبر

طرح صدفی گل 55006 نیز مانند سایر فرش های تولید شده در مارش زمرد مشهد از الیاف اکریلیک 100% بایر آلمان ساخته شده است. اگرچه می توان گفت مهمترین عاملی که کیفیت و دوام فرش ماشینی را تعیین می کند الیاف به کار رفته در آن است. امروزه الیاف فرش عمدتاً از مواد اکریلیک یا ابریشم مصنوعی (همان پلی استر) یا ترکیبی از این دو ساخته می‌شوند که در این میان نخ‌های اکریلیک به دلیل طول عمر بیشتر، ثبات رنگ بیشتر در برابر نور و شستشو، مقاومت بهتر در برابر حرارت و حفظ ظاهر و زیبایی فرش در طول زمان رتبه بالاتری دارند. تعداد رنگ های استفاده شده 8 رنگ است که با ظرافت و زیبایی خاصی ترکیب شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع فرش ماشینی مطلب "بهترین فرش ماشینی کدام است؟" مقاله. دیدن.

نوع طراحی

طرح 55006 صدف زمرد مشهد گل برجسته طرح های لاترج لاترج. بیشتر فرش‌های تولید شده در ایران نمونه‌هایی از طرح تنرج هستند که حاشیه‌ای پهن در اطراف و نقش بیضی یا دایره‌ای در مرکز آن مشخص می‌شود. این نوع طراحی با الهام از فرش 1500 شانه زمرد مشهد از معماری بناهای قرن آخر دوره اشکانی و نمادی از حیاط بناهای این عصر است. فرش های باغ سبزی خانه و بیضی وسط حوض حیاط خلوت. به طور کلی نقوش فرش، زبان بیانی فرش هستند و بدون آنها فرش مرده است. فرش‌های ایرانی (و تحت تأثیر بیشتر قالی‌های جهان) دارای نوارها یا خطوط باریکی در بین لبه‌های آن هستند که گاه با یک ردیف گره، در غرب ایران به صورت فرش‌هایی به نام ابره بافته می‌شوند که یادآور جانبی‌ترین نهر شبکه آبیاری فردوس و مسیری است که ظاهراً در کنار کل آن وجود دارد.

توصیه های فرش و دکور

فرش های ایرانی در تمام دنیا جزء لاینفک و فوق العاده مجلل طراحی داخلی به حساب می آیند که طراحان زیادی از آن برای دادن آخرین رنگ استفاده می کنند و جایگاه ویژه آنها در عرصه طراحی کلاسیک غیر قابل انکار است. گاهی نمی توان فضایی کلاسیک، شیک و مجلل را بدون فرش ایرانی تصور کرد.

ابتدا فرش، سپس دکوراسیون

صد و پنجاه سال پیش ادگار آلن پو شاعر و نویسنده مشهور آمریکایی نوشت: روح خانه فرش است. حرف او به این معناست که فرش اساس طراحی خانه است و همه چیز تحت تأثیر آن است. هنگام انتخاب فرش برای اتاق شما چیدمان کلی اتاق را مشخص کرده اید، هنگام انتخاب فرش یا فرش برای اتاق در واقع رنگ های اصلی آن اتاق را مشخص کرده اید. انتخاب فرش ابتدا و سپس خرید مبلمان و سایر اقلام آسانتر از بالعکس است.

کیفیت نتیجه

کف در واقع دیوار پنجم است و رنگ آن به اندازه دیوارها، مبلمان و لباس های مورد استفاده در خانه اهمیت دارد. انتخاب خوب بقیه کفپوش ها کار را راحت و لذت بخش می کند، بنابراین قبل از خرید فرش، حتماً رنگ کف خانه خود را که قصد دارید فرش را روی آن پهن کنید، در نظر بگیرید. اگر این کفپوش‌ها از رنگ‌های خنثی هستند، کار پیش روی شما آسان می‌شود، اما اگر کف خانه‌تان رنگی مانند قهوه‌ای دارد، حتماً فرش‌های متناسب با کف را انتخاب کنید. دکوراسیون داخلی خانه باعث برجسته شدن فرش ها می شود. به طور کلی اگر از طرفداران تضاد در دکوراسیون ترکیبی منزل هستید باید از رنگ های متضاد استفاده کنید و اگر می خواهید هارمونی یا هارمونی در دکوراسیون ایجاد کنید باید از رنگ های مکمل استفاده کنید. در نظر داشته باشید که رنگ کف و دیوارها باید متناسب با یکدیگر انتخاب شوند. به عنوان مثال، یک طبقه تیره با دیوارهای تیره، اتاق را بسته و دلگیر می کند، اما اگر رنگ های تیره را انتخاب می کنید، باید از مبلمان با رنگ روشن استفاده کنید.

چرخش رنگ

جریان رنگ ها در کل فضای خانه یکی از عناصر اساسی دکوراسیون داخلی محسوب می شود که به راحتی قابل اجرا است. می توانید یک یا چند رنگ از فرش خود را انتخاب کنید و از آن رنگ ها در قسمت های دیگر خانه استفاده کنید یا فرش خود را با توجه به رنگ غالب خانه آماده کنید. البته توجه داشته باشید که اگر از فرش های تک رنگ استفاده می کنید، بهتر است از رنگ های مکمل همخوانی با رنگ های منزلتان استفاده کنید و از تکرار رنگ خاصی خودداری کنید.

آخرین کلمه

فرش ایرانی زیبایی خیال انگیزی دارد، انگار پا به بهشت ​​گذاشته ای. بهشتی از رنگ‌های طلایی، باغ‌هایی هستند که بیننده را مجذوب خود می‌کنند، گویی در باغ بهشتی جاودانه قدم می‌زنند، با رنگ‌های روشن و ناب و برگ‌های پیچ در پیچ و به حرکت خود در بافت فرش ادامه می‌دهند. حرکتی اسرارآمیز که حرکت هستی را تداعی می کند و یادآور چرخش دروازه و سپری شدن بهار و رسیدن بهاری دیگر است. زمزمه طراوت زندگی با عشق و ایمان، با آرزوهای ماندگار و جاودانگی زیبایی پارچه ملیله ها و نقش های این عالم هستی، از بینش روشن و ذهن خلاق هنرمند گذشت و طرحی شگفت انگیز را به نوازش در چشم همه بینندگان تحویل داد. اگر قصد خرید فرش ماشینی را دارید، مجموعه ایفراش آماده است تا این بیان از هنر ایرانی را با افتخار به شما تقدیم کند. از تماشای این باغ رنگارنگ لذت ببرید.

رفرنس: https://ghalikhane.com/brand/zomorod-carpet