قالب Studiare یک قالب وردپرس حرفه ای برای ایجاد یک وب سایت آموزشی و فروش دوره های آنلاین است. صفحات قالب اضافی و همچنین محتوای دوره با افزونه WP Bakery طراحی شده و از افزونه Revolution Slider نیز برای ساخت اسلایدها استفاده شده است.

قالب آموزشی وردپرس یک قالب ایده آل برای فروش دوره های آموزشی آنلاین است. این قالب آموزشی وردپرس اورجینال و بر اساس ووکامرس طراحی و کدنویسی شده است و در برخی موارد نسبت به نسخه اول از بهبودهایی استفاده شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

همانطور که گفتیم این قالب بر اساس ووکامرس طراحی شده است و می توان موارد مورد نیاز را در قسمت ویژه دوره موجود قرار داد و پس از خرید دوره در دسترس قرار گرفت. امکان تهیه کلیپ های ویدئویی نیز از این طریق وجود دارد که در دمو نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید. امکان مدیریت در این زمینه وجود دارد، زیرا امکان قرار دادن مطالب مورد نظرتان در قسمت خاصی از آموزش وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید از افزونه‌ای استفاده کنید که در بخش آزمون‌ها یک مسابقه اجرا می‌کند و هر کاربر بر اساس پاسخ‌های خود امتیاز خود را دریافت می‌کند و غیره.

مزیت: دوره ها به عنوان یک محصول WooCommerce طراحی شده اند، بنابراین می توان از تمام ویژگی های WooCommerce برای فروش محصولات استفاده کرد. (قابلیت استفاده از تمامی درگاه های پرداخت متصل به ووکامرس مانند بانک ملت و زرین پال و ...)

امکان فروش دوره با ارسال DVD و یا به طور کلی فروش دوره فیزیکی.

امکان تعیین حداکثر محدودیت شرکت در دوره (برای دوره های حضوری) با تغییر موجودی فروشگاه ووکامرس

مشکلات نسخه اول و راه حل توسط تیم Suncode:

بهبود قالب استادیار: تیم Sun Code سه بخش اصلی این قالب وردپرس آموزشی را برای کاربردی تر کردن آن بهبود داده است.

1: در قالب اصلی ارائه شده از سایت تم فارست، تعداد دانشجویان دوره بر اساس موجودی انبار ووکامرس تعیین می شود. یعنی اگر تعداد دانشجویان در کنار دوره 180 نفر ثبت نام شود و کاربر این دوره را خریداری کند، عدد 179 ثبت می شود. ما تعداد فروش دوره ها را با این کد مکان رتبه بندی می کنیم.

2: اضافه کردن و نمایش دوره های خریداری شده در بخش حساب کاربری WooCommerce (این عنصر در قالب اصلی وجود نداشت)

3: جلوگیری از خرید مجدد دوره آموزشی و تغییر وضعیت دکمه دوره خرید، زمانی که در سبد خرید قرار می گیرد و دوره خریداری می شود، وضعیت دکمه دوره خرید تغییر و غیرفعال می شود، قابل مشاهده است. در تصویر و دمو زیر

اگر قصد دارید یک وب سایت جدید با وردپرس راه اندازی کنید، توصیه می کنیم ابتدا آموزش وردپرس را مطالعه کنید و برای آشنایی بیشتر با این افزونه و کاربرد آن با ما همراه باشید.

برای آشنایی با مباحث آموزش وردپرس اینجا کلیک کنید.

وردپرس برای نصب نیاز به افزونه دارد. ژاکت

افزونه ها را در وردپرس نصب کنید

افزونه را در وردپرس نصب کنید.

یکی از محبوب ترین و جالب ترین ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس وجود افزونه ها می باشد. همانطور که گفته شد، افزونه های زیادی وجود دارند که می توانند محتوای جدیدی را به سایت وردپرس شما اضافه کنند. برخی از سایت‌هایی که بر اساس کدک‌ها ساخته شده‌اند، برای افزایش کارایی و کارایی، باید قطعه‌های کد را در سایت قرار دهند. در صورتی که وردپرس کار را بسیار آسان کرده و به شما اجازه می دهد تا با کمک افزونه ها وب سایتی متناسب با نیاز و نوع کار خود ایجاد کنید و نیازی به کد ندارد.

پس از نصب تمامی افزونه ها به داشبورد وردپرس شما اضافه می شوند و می توانید در قسمت افزونه ها آن ها را فعال، غیرفعال یا حذف کنید. برای آشنایی با داشبورد وردپرس اینجا را کلیک کنید.

شما می توانید ویژگی های پیشرفته ای مانند افزونه های فروشگاه، ایجاد گرافیک های منحصر به فرد و زیبا، پروفایل های تماس، سئوی امن و بهینه سازی وب سایت، صفحه سازهای مختلف و میلیون ها افزونه مفید دیگر را به صورت رایگان و سریع اضافه کنید. اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس و طراح وب سایت شما

هیچ محدودیتی برای نصب و استفاده از افزونه ها وجود ندارد و باعث کاهش سرعت وردپرس نمی شود، تا زمانی که از افزونه های معتبر و به روز استفاده می شود، افزونه های حرفه ای زیادی برای افزایش سرعت سایت در صورت کندی وجود دارد.

اگر می خواهید از افزونه های رایگان وردپرس استفاده کنید، بهترین منبع مخزن وردپرس است که هزاران افزونه توسط توسعه دهندگان رایگان ذخیره شده است.

نحوه کار این افزونه در وردپرس

یکی از مراحلی که هنگام توسعه یک وب سایت باید یاد بگیرید این است که افزونه وردپرس چیست و چه کاری انجام می دهند. ظاهر و جذابیت وب سایت ها یکی از مهم ترین مواردی است که مدیران وب سایت ها و مدیران سایت برای جلب رضایت بازدیدکنندگان خود همواره روی آن تمرکز داشته اند و استفاده از افزونه ها برای افزودن امکانات مورد نظر و شخصی سازی آنها تأثیر بسیار مثبتی در زیبایی وب سایت ها دارد. طرف شما با استفاده از افزونه ها می توانید انواع ویژگی ها را به وب سایت خود اضافه کنید و یک وب سایت زیبا و کاربر پسند ایجاد کنید. در این مقاله به موضوع افزونه ها در وردپرس پرداختیم، امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با افزونه های وردپرس و نحوه استفاده از آنها آشنا شده باشید.