دستمال‌های کاغذی از نوع سبک‌تر دستمال کاغذی ساخته می‌شوند که رطوبت را جذب می‌کند و به عنوان جایگزینی برای دستمال‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف ترین محصولات بهداشتی در سراسر دنیا دستمال کاغذی است که عمدتاً برای صورت استفاده می شود و معمولاً از 2 یا 3 لایه تشکیل شده است. یکی از دلایل استفاده گسترده از دستمال کاغذی ارزان بودن و یکبار مصرف بودن آنهاست. شما باید دستمال کاغذی در کیف خود داشته باشید. دستمال کاغذی نه تنها در زمستان بلکه در مکان ها و شرایط دیگر نیز ضروری است، کلینکس اولین برند دستمال کاغذی بود که وارد ایران شد، در ایران کلمه کلینکس مترادف با خرید عمده رول دستمال کاغذی است. خانم ها بیشتر از دستمال کاغذی خیس برای پاک کردن آرایش استفاده می کنند. در مواقع بیماری به خصوص سرماخوردگی و جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس ها و باکتری ها بهترین گزینه استفاده از دستمال کاغذی است. در ادامه به روش تولید دستمال کاغذی و انواع آن و همچنین تشخیص دستمال کاغذی مرغوب از تقلبی برای خرید بهتر می پردازیم.


دستمال کاغذی چگونه ساخته می شود؟

ابتدا پس از جدا کردن پوست درختان، آنها را به قطعات کوچک برش می دهند. پس از آن، خرده‌های چوب تولید شده در حدود 50 تن با مواد شیمیایی مخلوط شده و سپس دوغاب تولید شده به زودپز ارسال می‌شود. در حین پخت این مخلوط به دلیل حرارت زیاد، آب موجود در آن تبخیر شده و خمیر کاغذ باقی می ماند. مواد شیمیایی سفید کننده برای گرفتن کاغذ سفید شسته شد. کاغذ سفید را دوباره با آب مخلوط کرده و سپس شسته می شود، خمیر کاغذ وارد استوانه ها می شود تا خشک و فشرده شود، پس از خارج کردن خمیر کاغذ از استوانه در صفحات نازک و نرم و لوله های مقوایی بسته بندی می شوند. بسته بندی می شوند و سپس به مراحل برش و سایر مراحل تولید ارسال می شوند.

انواع دستمال کاغذی.

دستمال کاغذی انواع مختلفی دارد و کاربردهای متفاوتی دارد. برای خرید باید دستمال کاغذی مورد نیاز خود را با توجه به نیاز و رژیم غذایی خود خریداری کنید. بزرگترین مجموعه دستمال کاغذی بعد از منزل در محیط کار رخ می دهد و یکی از پرمصرف ترین لوازم اداری در سیستم مدیریت سازمان ها و شرکت ها می باشد. . وی انواع کاشی های کاغذی تولید شده توسط برندهای بسیاری را با کیفیت و مرغوب عنوان کرد که از جمله آنها می توان به برندهای تنو، پاپیا، بتا، ایزی پیک، سافتلن، شکوه، چشمه، تکلان، پرمیس، گلریز، حریر، تندیس و ... اشاره کرد.

برای خرید انواع اجناس و محصولات با قیمت ارزان و مناسب از شرکت تامین فلت یکی از مراکز پخش در تهران و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. شرکت تامین فلت با ارائه تمامی محصولات و محصولات اورجینال به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند خریدی مناسب را انجام دهند. ضمناً مشتریان محترم از دریافت فاکتور رسمی به همراه سفارش اداری بهره مند خواهند شد.

دستمال کاغذی باکیفیت باباسلمان چه ویژگی هایی دارد؟

شاید عجیب به نظر برسد، اما برای خرید محصولات کاغذی نیز به راهنمایی نیاز داریم. اگر می خواهید دستمال کاغذی مرغوب را به طور کامل بشناسید و در آینده بهترین خرید را داشته باشید و اگر از خطرات استفاده از محصولات کاغذی بی کیفیت آگاه نیستید، در هنگام خرید به ویژگی های زیر توجه کنید.

هنگام برداشتن دستمال، بقیه دستمال را نکشید. و قسمتی که دستمال بیرون می آید باید متناسب با اندازه دستمال باشد نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک.

روکش رویی باید عاری از لکه، سوراخ و خراش، نخ های شل و سایر اجسام خارجی باشد.

دستمال های کاغذی با کیفیت و مرغوب ساخته نمی شوند و پس از سرد شدن شسته نمی شوند و پس از چند ساعت که خشک شدند به حالت اولیه خود برمی گردند که به آن کرپ می گویند.

بوی دستمال کاغذی باکیفیت ناخوشایند یا ناخوشایند نیست.

بافت دستمال کاغذی باکیفیت بسیار تمیز است و با نگه داشتن آن در مقابل نور قابل آزمایش است.

در دستمال کاغذی مرغوب پرز وجود ندارد، در صورت وجود پرز، این نوار بهداشتی محصول بهداشتی با کیفیتی نیست.

در پارچه های مرغوب از رنگ های تند و ثابت استفاده می کنند.

حوله های تولید انبوه اغلب غیربهداشتی و آلوده هستند و باعث ایجاد آلرژی و بیماری می شوند. هنگام خرید دستمال کاغذی کیفیت و استانداردها را جویا شوید. همچنین از خرید دستمال های تکی به صورت عمده خودداری کنید.

روی پرینت جعبه باید نام کارخانه و آدرس سازنده درج شود.

نکات مهم در استفاده از دستمال کاغذی

اگرچه حوله های کاغذی به صورت بهداشتی ساخته می شوند، اما نباید روی زخم های باز استفاده شوند.

دستمال کاغذی گران قیمت لزوما بهترین دستمال کاغذی نیست. دستمال کاغذی با کیفیت خوب دارای برچسب استاندارد است.

فشار دادن و پاک کردن حوله های کاغذی هنگام استفاده برای شرایطی مانند آبریزش بینی و سرماخوردگی باعث ورود مو به بینی و عفونت سینوسی می شود.

دستمال های غیر استاندارد باعث ایجاد بیماری هایی مانند آلرژی، سرفه و مشکلات پوستی می شوند.

گاهی اوقات برخی از تولیدکنندگان از مقوای بازیافتی برای جعبه های دستمال کاغذی استفاده می کنند تا هزینه های تولید خود را کاهش دهند، رطوبت زیاد هوا باعث رشد قارچ ها در این جعبه ها می شود که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست و می تواند باعث بیماری شود. این را می توان از بوی نامطبوع جعبه فهمید.

دستمال مرطوب فقط برای پاک کردن آرایش است و برای مقاصد دیگر مناسب نیست. بنابراین نوع بافت خود را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

دستمال مرطوب نوزاد فقط برای نوزادان است و استانداردهای خاص خود را دارد، از دستمال های دیگر برای نوزاد خود استفاده نکنید.

استفاده از دستمال کاغذی بی کیفیت برای نواحی حساس بدن خطرات و مشکلات جدی را به همراه دارد.

اگر بعد از استفاده از دستمال مرطوب دچار قرمزی و سوزش شدید، باید بدانید که پوست شما به این محصولات حساسیت دارد.

از حوله آشپزخانه و دستمال توالت برای اهداف شخصی مانند خشک کردن صورت خود استفاده نکنید. زیرا حوله های آشپزخانه و حمام به دلیل استحکامی که دارند قرمز و داغ هستند و پوست را می سوزانند.