آقایان به همراه خانواده روزهای تعطیل اجازه ورود به این پارک را دارند. بهتر است که قبل از ورود به آنجا اگر قصد خرید دارید با آداب و رسوم خرید از این بازار آشنا باشید. معماری این بنا به صورت خانه ­های خشتی همراه با بادگیر­های بلند می­ باشد و به محض ورود با معل هاب بخور و عود از شما استقبال می شود. این نقوش نمایانگر نمادی از طاق بهشت در معماری اسلامی می باشد. این منطقه از نظر قیمت بهترین منطقه برای رزرو هتل است و در میان گزینههای موجود میتوان به هتل راو سیتی سنتر دبی و هتل لاوندر دبی اشاره کرد. از امکانات موجود در این پارک آبی نیز می توان به رستوران، کافه و نیز سینمای 3 بعدی اشاره کرد. این 2 قسمت مختص کودکان 2 تا 12 ساله همراه خانواده هایشان است که در مطلب تفریحات کودکان در دبی به آن پرداخته ایم. این پارک آبی که از 4 بخش مختلف تشکیل شده است، وسایل بازی متنوعی برای همه سنین را در خود جای داده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل میشوید.در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی از آس پرواز ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای دبی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. اهدافی که در سفر به دبی میتوانید داشته باشید، میتواند شامل اهداف تفریحی، کاری و یا هر هدف دیگری باشد. در تور دبی و بازدید از شهر زیبا و مدرن دبی میتوانید از مکانهای دیدنی فراوانی بازدید کنید و همچنین از مراکز خرید بسیار مدرن خرید کنید، اما طبیعتاً در زمان محدود تور دبی نمیتوانید تمام جاهای دیدنی دبی رفته و از آنها بازدید کنید.

د لاست چمبرز آکواریوم کجاست - شهر دبی، کشور امارات متحده ... یکی از زیباترین پارکهای دبی، باغ جادوئی است که گلهای فراوانی با گونههای مختلف در آن پرورش داده شده است. در همین خصوص بخش بیرونی برج شیشه ای ندارد و به جای آن از یک صفحه سفید شفاف استفاده کردند. معماری این بخش از شهر مانند شهرهای کویری ایران بوده و به دلیل نزدیکی به خیابان السیف این منطقه شلوغترین منطقه دبی به حساب میآید. حتی اگر از دیدن همه شهر صرف نظر کنید منطقه جمیرا به تنهایی می تواند زیبایی دبی را به نمایش بگذارد. تصور کنید که دوست بلندقد شما در یکی از این اتاقها با وجود اینکه همیشه از شما بلندقدقامت تر بوده، کوتاه تر دیده شود و این برای شما میتواند چند لحظهای هم که شده، جذاب و مفرح باشد. این لوگو از حلقهای که در محوطه باستانی ساروق الحدید کشف شده بود الهام گرفته شده و نماد ارتباط جهان شرق و غرب که دوبی نیز خود را نماینده این ارتباط معرفی کرده به شمار میرود. سکوی مورد نظر تقریبا صد متر درون دریا پیش روی کرده است. بهعنوان گردشگر باید ابتدا به طبقه پایین دبی مال مراجعه کنید و از طریق علائم راهنما، راه خود را بهسمت ورودی سکوهای تماشا بیابید.منبع عکس: سایت burjkhalifa.aeدر صورتی که قصد بازدید از هر سه سکوی تماشا را دارید، میتوانید از تور شخصی با راهنما لذت ببرید. این دو خط در دو ایستگاه Union و Burjuman با یکدیگر اشتراک دارند و در صورتی که لازم باشد، میتوانید در این دو ایستگاه خط عوض کنید.

در عین حال، Canopy by Hilton Dubai Al Seef اولین مکان امارات متحده عربی برای مجموعه کانوپی به سبک هیلتون بوتیک است. کشور امارات متحده عربی متشکل از هفت شیخ نشین است که یکی از شناختهشدهترین و مهمترین آنها دبی (Dubai) است. همچنین انتظار میرود که یکی از مکانهای برگزار کننده بازیهای تیم ملی فوتبال مصر به همراه ورزشگاه بینالمللی قاهره، و ورزشگاه مبارک در شهرستان از جیزه، ۲۵ کیلومتری جنوب قاهره. به مقصد فرودگاه بین المللی امارات دبی برگزار میشود. غذاهای لذیذ ایتالیایی را در Bellamia یا غذاهای عربی، قاره ای و بین المللی را در La Marquise امتحان کنید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر آس پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاهها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در ایستگاه دریایی شماره 1 السیف پیاده شوید.برای اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل دریایی دبی اینجا کلیک کنید. السیف با حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است و ایستگاه های متروی الفهیدی و برجمان به این منطقه دسترسی دارند . برج خلیفه که عنوان مرتفع ترین برج جهان را دارد، در این منطقه واقع شده و از طرفی دسترسی مناسبی به دبی مال و فواره زیبای آن خواهید داشت. ساحل السیف نیز در محله تاریخ دبی به نام تاریخی الفهیدی قرار دارد که از قدیمی ترین سواحل این شهر می باشد، امروزه این ساحل شکل مردنی به خود گرفته است و از جاذبه های توریستی دبی شده است. بزرگترین بازار سنتی دبی در این منطقه قرار دارد و برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. تراولا یک آژانس گردشگری آنلاین است که در زمینه ارائه خدمات گردشگری مورد نیاز به دبی تجربه زیادی دارد. تمام مواردی که را نام بردیم در ادامه مطلب به اختصار توضیح میدهیم تا آگاهی دقیقتری درباره هر کدام به دست آورید. پرواز تهران به امارات دبی در کدام فرودگاه انجام میشود؟

سینما ریل دبی مال بزرگترین مجتمع سینمایی THX در تمام امارات متحده عربی شناخته میشود و محال است چنین تجربهای از خاطرتان برود. پارک البرشا پوند که به عنوان مکانی برای پیک نیک و تفریح اهالی دبی در فصل پاییز و زمستان به شمار میآید نیز در این منطقه قرار دارد و هتلهایی که در این منطقه برای رزرو مناسب هستند شامل هتل کمپینسکی امارات مال دبی، هتل الیت بیبلوس البرشا و هتل آریوس مترو سنترال خواهند بود. قایقهای سنتی یا همان عبره نیز، تا سال 1963 تنها راه عبور از خور برای مردمان بومی بودند تا اینکه که اولین پل در دبی، به نام پل مکتوم، بر روی این نهر و در سال 1963 ساخته شد.این سفر سریع و بدون ترافیک بود و میتوانست مسافران را تقریباً مستقیماً از مرکز تجاری بر دبی به دیره برساند و دیگر نیاز نبود مسافران ، سفرهای طولانی آبراهی داشته باشند. دبی معروف ترین شهر در کشور متحده عربی است که جزو لوکس ترین شهرهای دینا می باشد و با آسمان خراش های بلند و مراکز تفریحی و تجاری خود به همراه سواحل و هتل های مجللی که دارد محبوبیت بالای در بین گردشگران پیدا کرده است. این منطقه منطقه ای مسکونی و تجاری است که بازار بزرگ و سنتی نایف نیز در آن واقع شده است. نگهبانان نیز برای امنیت شما با نظارت کامل در پیست مستقر میباشند.

بازدید از پنگوئنهای مخصوص پیست اسکی دبی نیز یکی دیگر از جاذبههای گردشگری آنجاست که طرفداران زیادی دارد. این پارک دارای پارک برفی، پیست های اسکی، موزه یخ و آکادمی اسکی برای کسانی است که مایل به یادگیری اسکی هستند. این منطقه برای کسانی که قصد آشنایی با زندگی سنتی مردم دبی را دارند بسیار مناسب است. این منطقه همیشه، بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته قابل دسترسی است، بنابراین می توانید در هر زمانی از روز به اینجا مراجعه کنید و از گذران وقت در منطقه لذت ببرید. میتوانید برای رزرو هتل جمیرا بیچ دبی اقدام کنید و با اقامت در این منطقه به تمامی امکانات و مکانهایی که به آنها اشاره کردیم، دسترسی داشته باشید. اما خوب برای اقامت در هتل دبی مال انتظار قیمت ارزان را نباید داشته باشید در عوض اقامتی بی نقص و کاملا رویایی را سپری خواهید کرد. حال اگر بخواهیم به طور کامل در مورد این جاذبه شگفت انگیز صحبت کنیم باید بدانید که دهکده جهانی تنها در فصلهای پاییز و زمستان برگزار می شود و از استقبال بی نظیری برخودار می باشد. همواره جشنواره و رویدادهای بسیاری در این منطقه برگزار میشود و به همین دلیل، در این منطقه نیز شاهد هتلهای بسیاری مانند هتل رادیسون بلو و هتل تو سیزنز هستیم.

اجراهای فوارهها در شهر دبی، بلندترین نوع خود در جهان به شمار میرود. بلندترین آسمان خراش دنیا برای عاشقان ارتفاع! چرخ و فلک عین دبی، بزرگترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا شاهکاری دیگه از این شهر پر زرق و برق هست. بهعبارتی دیگر اگر برای خرید به دبی آمدهاید هتلی را انتخاب کنید که به مراکز خرید آن نزدیکتر باشند یا اگر برای تفریح سفر میکنید نزدیک ترین هتل به جاهای دیدنی دبی را رزرو کنید. شرکت بازرگانی ماندگار با شناختی که در زمینه ترخیص کالا دارد می تواند در سریع ترین زمان کالای خریداری شده شما را ترخیص کند. این بازار در منطقه دیره دبی قرار دارد و در داخل این بازار چند بازارچه و مرکز خرید کوچکی نیز تعبیه شده است و شما گردشگران تور دبی می توانید در این بازار انواع کالا ها بصورت کلی و جزییبه فروش می رسند را با قیمت مناسب خریداری نمایید . دیدن های زیادی در این شهر وجود دارد که مکانی برای تفریح و گردش علاقه مندان به تور دبی می باشد. این منطقه از آرامترین و امنترین مناطق دبی است که در نزدیکی جمیرا و با دسترسی مناسبی به خیابان شیخ زاید در غرب دبی واقع شده است.

قرار گیری بسیاری از ساختمانهای مهم، امکانات گردشگری و دسترسی بسیار مناسبی که این منطقه به دیگر جاهای دبی دارد، باعث جذابیت بالای این منطقه شده است. از دیگر نقاط ضعف آن محل قرار گیری این مجموعه که در خارج از شهر است و دسترسی به آن نسبتاً سخت میباشد. دبی مال آدرس سر راست داشته و از نقاط مختلف پایتخت لاکچری گردهای خاورمیانه، می توانید با مترو و اتوبوس و تاکسی عازم این مرکز خرید عظیم شوید. شما میتوانید ضمن اقامت در هتل دلخواهتان از طریق تورهای یکروزه گشت شهری و یا گشت خرید به نقاط مختلف شهر رفته و از تفریحات دبی لذت ببرید. اگر بودجه کافی دارید می توانید با اقامت در این هتل از خدمات مناسبی مانند گلف، استخر و … در دسته بندی کفش نیز برندهای مطرح زیادی وجود دارند که مطرحترین آنها TOMS ،H&M ،Cole Haan و Clarks میباشند. نوع کلاس پروازی و ایرلاین نیز تاثیر زیادی در موفقیت شما در این امر دارد. Diggers Lab، یک ویژگی کاملاً جدید در دهکده جهانی دبی است. یکی از مکان های جدید و هیجان انگیز السیف است. آس پرواز لیست کاملی از بلیط های چارتری را به شما نمایش داده و راه را برای تهیه بلیط هواپیما دبی با قیمت مناسب، فراهم می سازد. هر زمان قصد سفر به دبی و تجربه بازدید از جزایر مصنوعی دبی و برج العرب را داشتید، بلیط هواپیما را می توانید با بهترین قیمت از آس پرواز خریداری کنید.

مسیرهای به هم پیوسته باعث شده تا بازدید از این منطقه آسان تر باشد. در این منطقه میتوانید برای رزرو هتل آتلانتیس دبی اقدام کنید که بدون شک علاوه بر لوکس بودن، هزینه بسیار بالایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. همچنین با قیمت ارزان و غذاهای حلال و بهداشتی تبدیلبه یکیاز مقاصد پرطرفدار در توریستان شده است. معمولا در ایام کم مسافر قیمت بلیط لحظه آخری این مسیر بسیار ارزان و اقتصادی ارائه می شود. با توجه به بالا بودن هزینه کرایه تاکسی در دبی معمولا مسافران ترجیح می دهند از مترو برای جابجایی در شهر استفاده کنند به همین دلیل نزدیک بودن هتل به مترو در دبی یک مزیت به شمار می آید. معمولا این آکواریوم از ساعت 8 صبح تا ساعت 9 شب به روی بازدید کنندگانش باز است. اشاره کنیم. یکیاز فاکتورهای مهم که قبلاز رزرو هتل باید رعایت کنید، تناسب محل اقامت با مکانهایی است که قصد بازدید دارید. اقامت در برج العرب دبی نیاز به بودجهای بالا دارد؛ بنابراین ترجیحا اگر قصد اقامت در برج العرب دبی را دارید، با تور دبی همراه شوید. تور تفریحی اسکی اسلوپ در دبی از عجایب این شهر به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر است. تور دبی ارائه شده توسط تراولا نیز به شدت پیشنهاد می شود. پیشنهاد ویژه برای شبگردها!

برای پذیرایی کردن و اسکان دادن این تعداد از مسافر که همواره به این شهر رفت و آمد دارند، امکانات زیرساختی بسیاری طراحی و ساخته شده و در اختیار مسافران قرار گرفته تا اقامتی همراه با آسایش را تجربه کرده و تمامی نیازهای آنها برطرف شود. این رستوران (واقعدر خیابان Al Barsha Second دبی) بهگفتهی مدیر خود تمام غذاهای خود را از مواد مرغوب و سالم آماده کرده و هیچ مواد افزودنی شیمیایی استفاده نمیکند. در طول بازید خود از آکواریوم دبی، خود را برای کشف یکی از بزرگترین خزندگان جهان، King Croc که 750 کیلوگرم وزن دارد، آماده کنید. قایق بادبانی خود را آماده کنید. کلیه خدمات مورد نیاز برای سفر به دبی از جمله بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل در دبی، اخذ ویزای توریستی دبی، خرید خدمات تشریفات فرودگاهی دبی، بیمه مسافرتی و غیره را می توانید با بهترین قیمت از تراولا تهیه کنید. از هتلهایی که در این منطقه میتوان به آنها اشاره کرد، هتل موونپیک بر دبی و هتل امبسدور دبی هستند. از دیگر هتلهایی که در این منطقه قرار دارند، میتوان به هتل مارینا، هتل جی اوشن ویو و هتل آپارتمان جنت مارینا اشاره کرد. از هتلهایی که در این منطقه میتوانید برای رزرو آنها اقدام کنید، میتوان به هتل داون تاون دبی رزیدنس و هتل اکسلسیور داون تاون اشاره کرد.

به همین دلیل بلیط سفر به دبی از پرفروشترین و محبوبترین پروازهای خارجی در میان گردشگران است. با توجه به نوع آب و هوای دبی، بهترین زمان برای سفر به السیف فصل زمستان است. نکته مهم: Skafos at Canopy by Hilton Dubai Al Seef که در کنار آب قرار گرفته، برای یک ناهار آرام و دلپذیر با الهام از حال و هوای مدیترانه ای بی نظیر است. از طرفی رستوران های زیبای خیابانی با میزهای چیده شده در فضای باز اتمسفری را فراهم کرده که یک شب بی نظیر را با خانواده و عزیزانتان تجربه کنید. مهمترین جاذبه در اطراف چرخوفلک دبی، برج بزرگ خلیفه نام دارد که بلندترین ساختمان دنیا شناخته میشود و شهر دبی را به اولینها تبدیل کرده است.سخن پایانیدبی شهری مملو از جاذبههای دیدنی بوده که یکی از شگفتیهای آن چرخوفلک آن است. السیف یک اسکله تفریحی منحصر به فرد دارد که می توانید قایق تفریحی خصوصی خود را در آنجا نگهداری کنید. خلاصه یکی از میان تفریحات دبی که در آن به همراه کودکان خود میتوانید روز خوشی را بسازید همین شهربازی آی ام جی است که ماجرایی منحصر به فرد را در اختیار شما قرار میدهد. این پارک با مساحت منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در قلب دبی می باشد. اگر در سفر به دبی میخواهید غذاهای دریایی را امتحان کنید و نگران حلالبودن گوشت آن هستید؛ رستوران فیش هات دبی (Fish Hut Seafood Restaurant) بهترین انتخاب برای شماست. ارزانترین بلیط هواپیما دبی را میتوانید در این فصل تهیه کنید و با صرف کمترین هزینه در بهترین هتلهای دبی اقامت داشته باشید. این محله از جاذبههای گردشگری فاصله زیادی دارد و بیشتر محل اقامت افراد محلی و ساکنین سنتی دبی است و سبک زندگی سنتی دبی در آن جریان دارد. توسعه 2.5 میلیون فوت مربعی که 1.8 کیلومتر از خط ساحلی باشکوه دبی کریک را در بر می گیرد و دارای دو بخش است - یک منطقه با معماری قدیمی و منطقه دیگر با معماری جدید و ساختمان های مدرن.

سنتهای زیبای عربی با طراحیهای مدرن و لوکس در این لوکیشن جذاب ترکیب میشوند و شهر را بین گذشته پرافتخار و آینده درخشان خود به نمایش میگذارند. آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی و جالب ، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان در شهر دبی و پر جاذبه در بین گردشگران و مسافران عزیز است . دبی آب و هوای گرمسیر بیابانی دارد. دهکده جهانی بیش از 100 برنامه جالب دارد که محبوبترین آنها قرعهکشی املاک و مستغلات است. فضاهای طراحی شده و اتاقهای راحت با امکانات متنوع، خوشآمدگویی دوستانه، بهعلاوه یک استخر روی پشت بام که باید حتماً از آن بازدید کنید، را تصور کنید. بهترین زمان برای سفر به شهر دبی و بازدید از ساحل جمیرا، فصل پاییز و زمستان است. در عین حال، Shawerme به ارائه بهترین شاورماهای منطقه ;معروف است. مجموعه آی ام جی، در منطقه E311 و در قلب شهر دبی واقع شده است. شهربازی آی ام جی یکی از محبوبترین مقاصد و جاذبه های گردشگری دبی است که گردشگران زیادی از آن بازدید میکنند. همچنین، همه اتاق ها دارای یک ایستگاه اتصال آی پد هستند. پنت هاوس دوبلکس با ۶۶۵ متر در بلندترین آسمانخراش دنیا، با اندازه ۲۱.۰۰۰ متر، ۴ اتاق با امکانات، ۵ تا ۶ حمام، سالن پذیرایی، و یک آشپزخانه در برج خلیفه و در مرکز شهر دبی واقع شده است. سوئیت رویال با ۷۸۰ متر مربع، بهترین و مجللترین سوئیت برج العرب است که با بهترین و لوکسترین امکانات، حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. چرخ و فلک دبی که با نام «عین دبی» بهمعنی چشم دبی شهرت دارد، بزرگترین و بلندترین چرخوفلک جهان است که در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ افتتاح شد.

یک دور کامل چرخ و فلک دبی چقدر زمان میبرد؟ این چرخ فلک ظرفیت ۱۴۰۰ مسافر را دارد که در ۴۸ اتاقک جای داده می شوند. این هتل در مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاه در جاده شیخ زاید واقع شده است. این پارک در منطقهی جبل علی، بزرگراه شیخ زاید قرار دارد. آدرس: امارات متحده عربی، دبی، البراشا، شیخ زاید، امارات مال، طبقه دوم. در این مقاله از مجله گردشگری علی بابا قصد دارم لیدر فارسی زبان شما باشم و در دل این مرکز خرید عربی، به زبان مادری با شما صحبت کنم. ال سیف اکنون میزبان چندین هتل با صدها اتاق و سوئیت زیبا استAl Seef Heritage Hotel Dubai ، Curio Collection by Hilton به لطف سوئیت های کلاسیک به سبک عربی، حیاط های جذاب و خدمات استثنایی، یک انتخاب محبوب است. همین طور چندین نوع از گیاهان مختلف در کنار این موزه پرورش داده می شوند که آبیاری آن ها به صورت خودکار صورت می گیرد. و از آنجاییکه که این گروه در کیفیت غذاو رستورانداری نیز برندی معتبر است میتوان کیفیت غذای بالایی را در سه رستوران موجود در پارک تجربه کرد. برای این کار بهتر است در فهرست بلیط های موجود به مقصد دوبی بلیط هایی را انتخاب کنید که زمان زیادی به پرواز آنها باقی نمانده است. اگر عاشق گردش در شب هستید و از نشستن کنار آب و تماشای ستارگان لذت میبرید، هرگز خور دبی (کریک دبی) را از دست ندهید. بنابراین بهترین فصل سفر به دبی از لحاظ آب و هوا از اواخر پاییز تا اوایل بهار است و به عبارتی این دوره از سال در دبی های سیزن محسوب میشود. کشورهای حاشیه خلیج فارسی به سختی در تلاش هستند تا با سرمایهگذاری اصولی در زمینههایی مانند گردشگری، نیاز خود به فروش گاز و نفت را کاهش دهند. تصمیم برای ساخت این ساختمان بر اساس تصمیم دولت برای ایجاد تنوع از اقتصاد مبتنی بر نفت و به دست آوردن اعتبار بین المللی دبی است.