آبشار شیرآباد، استان گلستان - طنزکده حال آیا می دانید کدام یک از تفریحات مهم دیگر دبی را جا انداختیم؟ همچنین میتوانید در این جا طعم اصیل بهترین چایهای انگلستان را مزه کنید. شما می توانید از ساعت 14 به این مجموعه مراجعه کنید و تا نهایت ساعت 11 شب در آن مشغول سرگرمی شوید. این سازهها در واقع پیشرفتهای عظیم امارات در چند ساله اخیر را به رخ میکشند و آینده روشن آن را یادآوری میکنند. هر کدام از مراکز خریدی که در این لیست می خواهیم به شما معرفی کنیم، به یک دلیل و به خاطر یک ویژگی خاص معروف شده اند. این هتل دارای ۱۱ طبقه بوده و طراحی داخلی آن با اقتباس رنگ و بوی برند معروف ایتالیایی جورجیو آرمانی صورت گرفته است. اگر در روزی که قصد چتر بازی داشتید، آب و هوا بارانی و یا طوفانی و گرفته بود؛ حتما از چتربازی اجتناب کنید و آن را به روز دیگری منتقل نمایید. اگر دوست دارید در کنار سایر جاذبه های دبی سری به این مرکز خرید بزنید باید با مسیرهای مختلف آشنا باشید. این آب نما در واقع بزرگترین آب نمای موزیکال دنیا می باشد که در دریاچه مصنوعی برج خلیفه دبی قرار دارد. به راس الخیمه بیایید و از به کوهنوریدی در کوه های هاجر بپردازید.

اگر از نظر ایمنی دچار نگرانی هستید، باید گفت که این زیپ لاین هر روزه توسط افراد حرفه ای به طور کامل بررسی می شود. دبی مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در کل دنیا محسوب میشود که دیدن آن برای همه افراد لذت بخش خواهد بود. این تفریحات برای تمامی عموم قابل استفاده می باشند و حتی گاهی آن ها را حسابی سرگرم می کنند. الان می فهمم که گاهی اوقات باید به محض اینکه به زمین رسیدم به هوا بپرم. باغ گل و دهکده جهانی با زیبایی و منحصربهفردی که دارد، موفق به کسب عناوین مختلفی شده است. نمای خارجی این مکان برگرفته از معماری فارسی و داخلش سراسر کاشی کاری های رنگارنگ است که با خوشنویسی و گل های زیبا آرائیده شده اند، رنگ های آبی، سبز، زرد، قرمز و سفید را به وضوح در مسجد ایرانی می توانید مشاهده نمایید. سال 2014، خانههای ییلاقی و خانههای گل در باغ گل و دهکده جهانی دبی به عنوان یکی از جذابیتهای ستارهای شناخته شدند. این تفریح نیز در خیابان شیخ زاید قرار گرفته و از محبوب ترین تفریحات واقع در این خیابان محسوب می شود. اگر قصد بازدید از این دهکده را دارید، پیشنهاد می کنم در هنگام شب این امر را انجام دهید. برج خلیفه با نام سابق برج دبی، ابر سازه ای در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد که با هزینه بالغ بر ۱.۵ بیلیون دلار ساخته شد. اول از همه، بر روی یک دیوار که ۸ متر ارتفاع داشت قرار گرفتم برای پایین آمدن از این دیوار باید با شبکه ای از تورهای درهم تنیده مقابله می کردم. حتی تصویری از این مسجد را می توانید روی اسکناس 500 درهمی مشاهده نمایید. آب نمای دبی در خیابان شیخ محمد بن رشید واقع شده است و 24 ساعته فعال می باشد.

در نتیجه میتوانید با قیمتی استثنایی خرید خود را انجام دهید. جالب است بدانید بیش از 70 مرکز خرید در این شهر وجود دارد که خیلی از افراد برای خرید سالانه خود به آنجا مراجعه میکنند. این قاب دیدنی در پارک زعبیل و آزادراه شیخ زائد قرار دارد. در این دهکده که یکی از بهترین تفریحات دبی است، 26 ساختمان مختلف از کشور های متفاوت بنا شده که نمایش های فرهنگی را اجرا می کند. البته پول های موجود در این شهر واقعی نیستند، اما پاداش هایی که کودکان دریافت می کنند واقعی است. رنگ های به کار رفته در ساخت این مسجد اغلب قهوه ای است اما رنگ سبز هم در جای جایش دیده می شود. از عهده آنچه که Desert Warrior برایتان تدارک دیده است برایید،” هنوز مقدار زیادی آدرنالین ترشح نشده در بدنتان وجود دارد! از نظر معماری در ساخت الفاروق از سبک اندلس و عثمانی بهره گرفته شده به همین دلیل بنایی منحصر به فرد پدید آمده. مسجد الفاروق در سال 1986 میلادی ساخته و دو بار در سال های 2003 و 2011 میلادی بازسازی شد. این مسجد تنها مکانی برای اقامه ی نماز نیست بلکه کتاب خانه ای عظیم با 4000 کتاب و مکانی برای درس و کسب علوم قرآنی نیز در مسجد الفاروق وجود دارد. با بیش از ۴۳۰ فروشگاه، همه چیزهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید در اینجا پیدا خواهید کرد. اقامت در برج العرب دبی نیاز به بودجهای بالا دارد؛ بنابراین ترجیحا اگر قصد اقامت در برج العرب دبی را دارید، با تور دبی در علی بابا همراه شوید. بهترین محصولات مانند انواع کیف دستی، ساعتهای مچی، کفشهای فوق العاده شیک و بهترین سوغاتیها در فروشگاههای کوچک این مرکز خرید یافت میشود.

با یکی از افرادی که در حال تجربه این اکتشاف است همراه باشید. در نزدیکی منطقه جمیرا دبی، در مارینا نیز برج الفتان مارینا که یکی از سه برج دوقلو دبی محسوب میشود، مکانی مناسب برای سکونت دائم و موقت در دبی به شمار میرود. مکان های دیدنی در نزدیکی ساحل لامر. از بهترین ساحل های دبی که برای افرادی با شور و حال بسیار و کسانی که نمی خواهند در سکوت باشند، ساحلی پر از رستوران های شیک و عالی با غذاهای دریایی و مدیترانه ای پیشنهاد می شود. کیدزانیا دبی، نمونه کوچک یک شهر می باشد که در اندازه و ابعاد مناسب کودکان طراحی شده است. کودکان زیر ۳ سال شما می توانند بصورت رایگان دو عدد پوشک ضد آب هم دریافت کنند تا بتوانند به راحتی در استخرهای مخصوص بازی کنند. فضای اختصاصی موزه آینده در دبی برای کودکان که در آن میتوانند کاوش و بازی کنند. بنیاد امور خیریه حمایت از ایتام در منطقه ی بور در شهر دبی مسجدی به نام خلیفه التاجر ساخته تا عموم بتوانند از آن استفاده نمایند. این شهر با مراکز خرید متنوع و بی پایان خود که در آن همه برندهای مشهور دنیا شعبه دارند، بهشت خرید برای افراد معتاد است. این مرکز خرید در هفت روز هفته فعال است و ساعت بازگشایی آن از 10 صبح تا نیمه شب است. سه برج دیده بانی در بالای آن قرار دارند. این ساحل، آسمانخراشهای پرزرقوبرقی وجود دارند که تقریبا تا چشم کار میکند، همهجا دیده میشوند. در این جشنواره میتوانید کالاهای لوکس و اجناس برندهای مشهور را با قیمتی بسیار پایینتر خریداری کنید. بازار پارچه دبی (Dubai Textile Souk) از مقاصد خرید و جاهای دیدنی دبی در منطقه بر دبی به شمار میآید و بازاری سنتی است که به ارائه پارچه و محصولات نساجی میپردازد.

در آخر باید گفت که در زمان سفر به دبی از جاهای دیدنی دبی نباید به سادگی گذشت، زیرا جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد که می تواند کیفیت سفر شما را ارتقاء بخشد. مراکز خرید دبی هم شامل این جاهای دیدنی می شوند که حق انتخاب برای صرف هزینه مناسب را به خود شما می دهند. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید احتمالا از دیدن این شهر شگفت زده خواهید شد چرا که جاذبه هایی که اصلا توقع وجود آن ها در دبی نمی رود به لطف سرمایه گذاری های هنگفت در این شهر به بهره برداری رسیده و اکنون مورد استفاده عموم قرار می گیرد . گردشگران به طور معمول 7 روز هفته از ساعت 12 ظهر تا 10 شب میتوانند از آن استفاده کنند. معمولا گردشگران در همه روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب میتوانند از این چرخ و فلک استفاده کنند. فرقی نمیکند علاقهمند به فرهنگ باشید، عاشق غذا یا خرید، دهکده جهانی دبی نوید تجربهای فراموشنشدنی را میدهد که مدتها پس از ترک در قلب شما باقی میماند. این پارک اساسا یک مکان کوهنوردی عظیم برای بزرگسالان است که دارای ۱۸ وسیله مختلف از جمله زیپ لاین می باشد. مامور دستگاه به من گفت که طناب را مهار کنم و به وسیله دو حلقه بیضی شکل که به طناب متصل است و قرقره های زیپ لاین تعادل خودم را حفظ کنم.

این مسجد برای اولین بار در سال 1900 میلادی ساخته شد اما در سال 1960 ویران و از نو بنا گردید و در نهایت در سال 1998 میلادی بازسازی و به شکل امروزی در آمد تا بتواند میزبان 1200 نمازگزار در هر وعده ی نماز باشد. تا اینجای مطلب تقریبا مهم ترین تفریحات دبی را در دسته های مختلف نام برده و به شما معرفی کردیم. ما در این مطلب به معرفی برخی از جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی پرداختیم، اما این ها تنها بخشی از تفریحات جذاب دبی هستند. در این مقاله جدیدترین قیمت تفریحات دبی در سال 1402 (2023) آورده شده تا دید کلی نسبت به قیمت بلیط تفریحات دبی به درهم و تومان داشته باشید. همین طور برای تهیه ارزانترین بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید. شما می توانید نگاهی دقیق به گرانترین سوئیت هتل میبینید، جایی که هزینه آن 24000 دلار برای گذراندن یک شب می باشد. کافی است تا کمی شجاعت به خرج دهید و وارد آن شوید. این مجموعه نزدیک به مراکز خرید فراوانی است. این کابین ها فضای زیادی برای راه رفتن و نشستن راحت دارند. بچه ها این موزه را بسیار دوست خواهند داشت. این پارک در سال 1980 میلادی توسط شهرداری دبی ایجاد شد و رفته رفته بر وسعت آن افزوده شد تا به بزرگترین پارک در این شهر تبدیل گردد بزرگی این پارک به حدی است که می توان در آن با ماشین رانندگی نمود . برای استفاده از این تفریح هیجان انگیز، چند نکته ساده است که باید به آن ها دقت داشته باشید؛ سپس می توانید با خیال راحت به چتربازی و بر فراز آسمان دبی ماشین های اجاره ای دبی بپردازید. اما همه ساله بر تعداد مساجد زیبا و حیرت انگیز دنیا افزوده می شود و نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. در بخش فروشگاه آن نیز خرما، عبای عربی و قهوه طرفداران زیادی دارد.

لابی آتریوم برج العرب در ارتفاع 180 متری قرار دارد و در نوع خود ، بلندترین در دنیا محسوب می شود و بیشتر از یك سوم فضای داخل هتل را در برگرفته است ، معماری بیرونی هتل كاملا مدرن می باشد در حالی كه معماری داخلی آن ادغام سبك شرقی و غربی و به شكل بسیار مجلل است. فقط عجیبوغریب بودن طراحی موزه آینده، ساختمان موزه را از سایر ساختمانهای دبی متمایز نمیکند، بلکه در طراحی نمای بیرونی این موزه 78 متری نیز خطوط و نوشتههایی عربی به چشم میخورد که حس کنجکاوی هر بینندهای را برمیانگیزد. پس از سوار شدن در ایستگاه شماره 9 پیاده شوید. موزه ایلوژن (Museum of Illusions) یکی از بزرگترین موزهها در نوع خودش به شمار میرود که بیش از ۸۰ فعالیت و توهم شگفتانگیز را درون خودش جای داده است. همچنین میهمانان میتوانند از بین پکیجهای فوق لوکس شنای رمانتیک در نور ماه، پکیج سفر عربی برج العرب، فیشال (سانداری رسترتیو فیشال، لا پریری گلد فیشال)، ماساژ (ماساژ مخصوص برج العرب، ماساژ سنگ داغ، ماساژ آروماتراپی و غیره) پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از اینکه بدن خسته ام را در امتداد طناب درهم و برهم کشیدم، قبل از این که به مرحله آخر زیپ لاین برسم، بر روی تخته ای که بین درختان قرار داشت رفتم و به آرامی روی زمین پریدم.

امارات مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که به نوعی نماد تجملگرایی در این شهر محسوب میشود. با ورود به این عمارت بزرگ، شما به دنیایی از زیبایی و استثنایی برده میشوید. در این پارک آبی، سرسره های غول پیکر در کنار استخرهای بزرگ، تجربه یک بازی هیجان انگیز را با موج های خروشان برای شما فراهم می کنند. در این بخش بازدید کنندگان می توانند این موجودات دوست داشتنی و اجرای برنامه جذاب آنها را از نزدیک تماشا کنند. سینما، شهر بازی، سوپرمارکت، رستوران، و هتل از جمله امکانات این مکان هستند. این بار سفری متفاوت به این شهر خواهیم داشت، می خواهیم از مساجد دبی دیدن کنیم؛ مساجدی که برخی از آن ها در دنیا نظیری ندارند. گفتنی است که این سازه به لحاظ ابعاد و پروسه ساخت، در میان مهندسان جهان، بسیار ستایش شده و تحت توجه قرار گرفته و عنوان «سازهای بیسابقه در دنیای مهندسی» را از آن خود کرده است. اولین زمین چمن گلف خاورمیانه با ۱۸ حفره در کنار گرانترین پیست اسبدوانی جهان، جای خیلی خوبی است که در آن از بازی گلف و معاشرت با دیگران لذت ببرید. این دهکده می تواند یکی از موزه های دبی باشد، که از آن دیدن خواهید کرد. صحنه های کارتون به صورت بازسازی شده با عروسک هایی در اندازه های واقعی، در این پارک اجرا می شود.

این هتل لوکس در جزیزه ای مصنوعی با فاصله ۲۸۰ متر از ساحل جمیرا قرار دارد و با یک پل اختصاصی به این ساحل متصل می شود. این مسجد به صورت مستطیل شکل با دو مناره ی سر به فلک کشیده ی زیبا و یک گنبد دیدنی می باشد. حمام های SPA مانند با موزائیکهای کف و دیوار با شکل های هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت میشود، قابل توجهاست. این مرکز خرید در ارتباط با ارائه اجناس تک شده با قیمت فوقالعاده اقتصادی مشهور است! این پیست بزرگ و جذاب، داخل مرکز خرید قرار گرفته و دارای بخش های مختلفی می باشد. معماری ایرانی از دیرباز با سبک اسلامی عجین شده و هنوز هم با گذشت سالیان طولانی بسیار پر طرفدار است؛ پیروی از شیوه ای جذاب که هر بیننده ای را محو خود می کند. متل در واقع نام بزرگترین کارخانه اسباب سازی در آمریکا می باشد که شهربازی آن نیز، از پر طرفدار ترین مکان های تفریحی برای کودکان محسوب می شود. آن دسته از افرادی که تا به حال اسکی سواری بلد نیستند هم نگران نباشند؛ چرا که مربیان هنگام استفاده پیست، آموزش های لازم را خواهند داد. این آب نما یکی از زیباترین جاذبه های تور دبی به شمار می رود که از سوی شرکت آذرگشت ملکی در تبریز به مسافران این پکیج زیبا گمارده می شود . در قسمت غذاها میتوانید از طعم نیشکر تازه و آب نارگیل لذت ببرید، در پنج منطقه از پارک میتوانید با موزیکهای مختلف برقصید و در پارک تئاتر تاج محل یک نمایش عاشقانه ببینید. در روز های گرم تابستان، با پرتاب آب فواره، هوایی خنک در این منطقه ایجاد می شود. پیش از این دهکده بین المللی دبی را به شما معرفی کردیم و اشاره ای به دور دنیا در 80 روز داشتیم. البته هیچ قانونی درباره به پایان رساندن مرحله ماجراجویی وجود نداشت و اگر از مرحله بیرون می آمدم مشکلی پیش نمی آمد.